Gjest blomkvisten Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Hei, Jeg og samboeren min har vært prøvere i snart 7 mnd.. Jeg skulle hatt mensen på onsdag (4 dager siden) men den har enda ikke kommet. Jeg har testet meg 2 ganger med gravidtester men begge har vært negative. Det som er rart er at jeg føler på meg at jeg har litt graviditetssymptomer. Jeg må tisse hele tiden, er skikkelig sløv og slakk og blir fort sint. Akkurat slik det var sist jeg var gravid, eneste forskjellen er at puppene mine ikke er så veldig ømme.. Jeg har aldri før i mitt liv hatt en forsinket menstruasjon. Jeg har en App på mobilen og denne forteller meg at etter 28 dager fra sist mens skal jeg få det igjen, og det stemmer på dagen hver eneste gang.. Hva bør jeg gjøre? Eller har noen tipt til hva som kan ha skjedd?
ilane Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 det kan bare være at du må vente noen dager til før du kan ta en test. noen ganger kan testen bli falsk negativ, men du kan gå til legen og få det sjekket der eller til en gynokolog. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå