Gå til innhold

Dummet meg helt sykt ut i fylla

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

innlegget over: det som skjedde på date nr 1 - det var i tillegg første gang jeg møtte han...

Anonymkode: 5ed73...a76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Den røde fare skrev:

Alderen har vel ingenting å si, hva om hun brukte 20-årene på noe fornuftig istedenfor å drikke? Makan til pripne mennesker altså😂 

Men du hopper ikke på og flørter med andre menn når du er på date og over 30.

Anonymkode: a07d3...073

• Liker 1
Skrevet

Slutt å kom med moralpreiken da. Ts vet hun dreit seg ut (noe alle kan) og hun har nok lært leksa si og daten vil møte henne igjen. Du som mener ts har et rusproblem, herregud snakk om å overdrive. 

Neste gang så ikke drikk sprit :)  Kanskje gjør noe sammen uten å drikke,  så han kan bli ordentlig kjent med deg.

Gjest Coolaid
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på byen i går og fikk desverre i meg litt sprit.. Og det tåler jeg IKKE! Og dermed endte kvelden i katastrofe. Jeg dummet meg så sykt ut! Jeg var sammen med daten min, men flørtet ganske heftig med andre menn (dette er ikke likt meg i det hele tatt), jeg ble sykt oppmerksomhetssøkende ovenfor egentlig alle andre på utestedet der vi var, jeg klarte å være frekk mot DJen, og jeg presterte å "avsløre" stalkertendensene mine...KLEINT. 

Daten vil fortsatt møtes igjen utrolig nok. Men akkurat nå skjems jeg sånn at jeg har mest lyst til å grave meg ned og aldri komme opp igjen....   Jeg tror faktisk ikke jeg har vært så flau før i hele mitt liv og jeg er over 30. Hvordan skal jeg klare å omgås daten igjen? :( 

Anonymkode: 73756...dfd

Be om unnskyldning. Lær deg å drikke en fornuftig mengde alkohol. Det går så fint.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, her var det mange forståelsesfulle gladjenter (og kanskje noen gladgutter). Det er vel et kjent faktum at det som oftest er de med de kjipeste livene som er mest dømmende... Greit at du har gjort noe dumt, men det kan skje de fleste. Bare det at han vil møte deg igjen er jo et godt tegn, men du bør nok be om unnskyldnig,forklare at du ikke tåler så mye og holde deg unna sprit framover. Og om en stund kommer nok dette til å bli noe du kan le godt av... Lykke til!

Anonymkode: c5647...fcb

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på byen i går og fikk desverre i meg litt sprit.. Og det tåler jeg IKKE! Og dermed endte kvelden i katastrofe. Jeg dummet meg så sykt ut! Jeg var sammen med daten min, men flørtet ganske heftig med andre menn (dette er ikke likt meg i det hele tatt), jeg ble sykt oppmerksomhetssøkende ovenfor egentlig alle andre på utestedet der vi var, jeg klarte å være frekk mot DJen, og jeg presterte å "avsløre" stalkertendensene mine...KLEINT. 

Daten vil fortsatt møtes igjen utrolig nok. Men akkurat nå skjems jeg sånn at jeg har mest lyst til å grave meg ned og aldri komme opp igjen....   Jeg tror faktisk ikke jeg har vært så flau før i hele mitt liv og jeg er over 30. Hvordan skal jeg klare å omgås daten igjen? :( 

Jeg ville nok heller tenkt som så at hvis denne mannen har lyst til å se deg igjen etter at du har vist litt av dine mindre attraktive sider er han en du bør satse på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, PetterPanne skrev:

Dette hadde vært grunn nok til å dumpe deg for min del.

For å snu litt på det, hvor seriøst hadde du tatt en mann som holdt på slik? Hadde du bare sett den andre veien, og fortsatt som før? Selvsagt ikke.

Fylla har ikke alltid skylda

Men nå vil jo daten møte henne igjen, så om du hadde valgt å dumpe henne om du var i hans sko, så har det vel ikke så mye å si egentlig? :)  Kanskje Ts hadde vist forståelse om rollene var snudd om, nå vet hun jo hvordan det føles å være den som føler hen har dummet seg ut selv. Det er jo uansett ikke det hun ber om råd om i HI,men hvordan hun skal klare å omgås daten igjen.. Og det tror jeg hun takler fint, så lenge hun får roet de verste fyllenervene, sier unnskyld og holder seg unna spriten. Jeg tror dette ordner seg :)

Anonymkode: ef2cc...50a

Skrevet

Sprit er noe dritt...Lær av det, beklag oppførselen din og move on! :) Alle gjør feil, det viktige er at man lærer av det! Lykke til videre med kjærleiken :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du hopper ikke på og flørter med andre menn når du er på date og over 30.

Anonymkode: a07d3...073

Å joooda det kan skje om man nærmer seg 40 også det. Du må ikke ha så god tro på at man blir smartere med alderen...spesielt ikke i fylla.

Anonymkode: 6c1a1...415

AnonymBruker
Skrevet

Shit happens. Kan skje hvem som helst. 

Anonymkode: 1d831...54c

AnonymBruker
Skrevet

Det er lite som er så morsomt som kvinner som "skylder på fylla". Du gjør ikke noe i fylla som du egentlig ikke har lyst til. Det eneste som skjer er at du får en langt lavere impulskontroll og gjør det du innerst inne har lyst til å gjøre. Så når du flørter masse med menn foran daten din, så sier det mye om hvilken type person du er. Du er innerst inne en upålitelig og ganske løs dame. LOL.

Anonymkode: 45267...cd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei anonym bruker! 

Forstår virkelig din frustrasjon, men vet du hva? 

Hakuna matata! Dette kan skje den beste! Jeg håper virkelig st kjærligheten fortsatt blomstrer med daten! 

Anonymkode: f1912...6ed

Gjest Keikolina
Skrevet
Den 29.5.2016 at 12.20, Agnetha skrev:

Virkelig? Hah, du skulle bare visst hvor mange som flauser seg ut godt over den alderen også 😀

Ha ha, jo eldre de blir jo verre blir de, ser det godt på julebord .

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. Takk for alle svar. Godt å se det er flere som fortsatt har dummet seg ut selv om de har bikka 30;) tror ikke de som driver med moralpreken representerer flertallet, men kan ofte se sånn ut på et forum som dette.

Jeg er ikke så bekymret for dette med alder og slikt, det var egentlig ikke dét som var problemet her.

Jeg drakk ikke shots, jeg tok én drink, men desverre er jeg ekstremt følsom for sprit, så det var et dumt valg, i tillegg hadde jeg ikke spist noe særlig den dagen heller.

Jeg har ikke noe rusproblem, jeg drikker kanskje én gang per måned og da drikker jeg maks 2-3 glass vin. 

Daten sa at han merket jo at jeg ble full, men at det kan skje den beste og at det var hyggelig alikevel. Vi skal treffes igjen imorgen faktisk, så jeg er lettet:)

Vi har møttes mange ganger før uten alkohol i bildet, til den som lurte på det.

Til deg som skrev jeg er løs; jeg vet ikke helt hva du mener med det, hvis du tenker på antall sexpartnere har jeg hatt 4, jeg er 31. Vet ikke om det er løst eller stramt for deg? 

Ha en fin dag videre og takk for alle svar! 

• Liker 2
Gjest Agnetha
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her. Takk for alle svar. Godt å se det er flere som fortsatt har dummet seg ut selv om de har bikka 30;) tror ikke de som driver med moralpreken representerer flertallet, men kan ofte se sånn ut på et forum som dette.

Jeg er ikke så bekymret for dette med alder og slikt, det var egentlig ikke dét som var problemet her.

Jeg drakk ikke shots, jeg tok én drink, men desverre er jeg ekstremt følsom for sprit, så det var et dumt valg, i tillegg hadde jeg ikke spist noe særlig den dagen heller.

Jeg har ikke noe rusproblem, jeg drikker kanskje én gang per måned og da drikker jeg maks 2-3 glass vin. 

Daten sa at han merket jo at jeg ble full, men at det kan skje den beste og at det var hyggelig alikevel. Vi skal treffes igjen imorgen faktisk, så jeg er lettet:)

Til deg som skrev jeg er løs; jeg vet ikke helt hva du mener med det, hvis du tenker på antall sexpartnere har jeg hatt 4, jeg er 31. Vet ikke om det er løst eller stramt for deg? 

Glad jeg fikk bekreftet det jeg trodde :)

Lykke til videre! 👍😊

AnonymBruker
Skrevet

Har vært igjennom noen lunde det samme et par ganger. Viss du virkelig tror det kunne blitt noe med deg og den du var ute med, syns jeg bare du skal svelge frykten din og hoppe ut i det. Vet det kan være litt vanskelig men så lenge han vil møte deg igjen har du vell gjort noe riktig:)

Anonymkode: 35f23...de4

AnonymBruker
Skrevet
Den 5/29/2016 at 2.55, AnonymBruker skrev:

Hadde vært over og ut for min del. Dette er usjarmerende oppførsel, og sier mye om hvem du er som person.

Du er heldig han faktisk er en tøffel eller desperat som har lyst å treffe deg. Ingen mann med selvrespekt hadde orket deg om de hadde opplevd det samme.

Anonymkode: 3b684...da2

Enig.  Fyren er åpenbart desperat eller var drita og dummet seg ut selv.   Majoriteten av menn gidder selvfølgelig ikke fortsette med en godt voksen kvinne som legger seg etter andre menn, er ustyrtelig osv. Ts kan si hva hun vil, hennes katakter kom frem.    Hun må ALDRI vise tilsvarende tendenser igjen om håp for en bra fremtid med fyren. 

Anonymkode: e9b11...15a

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.  Fyren er åpenbart desperat eller var drita og dummet seg ut selv.   Majoriteten av menn gidder selvfølgelig ikke fortsette med en godt voksen kvinne som legger seg etter andre menn, er ustyrtelig osv. Ts kan si hva hun vil, hennes katakter kom frem.    Hun må ALDRI vise tilsvarende tendenser igjen om håp for en bra fremtid med fyren. 

Beklager skrivefeil.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! :) Lykke til med daten!

Anonymkode: ef2cc...50a

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow sier jeg bare ;-) høres utrolig slitsomt ut å være deg på en måte. Men samtidig må det være litt kult å være den eneste personen på jordkloden som er feilfri på alle områder i livet.

Ha en fin dag videre! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...