AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg vet at jeg kommer til å få tilbakemld på at jeg må ta test (har tatt en på forventet IKMdag), men tenkte jeg ville høre om noen hadde opplevd det samme? Siste mens var 27.april, varte kun i 2 dager (normalt 4-5 dager). Ikke hatt noe sex før 5.mai (han kom ikke inn i meg) 5 dager senere, altså 10.mai, får jeg en blødning, kraftig, mørk rød farge, ellers bare lys rød stripe på papiret, som gikk fort over til brun utflod. Varte i kun 2 dager. var hos gynekolog 12.mai, til celleprøve, hun sa blødningen var eggløsningsblødning. Men siden den dagen har jeg hatt en "tung følelse" nederst i magen. og nå er jeg altså 4-5 dager på overtid, fremdeles ingen mens?!? Anonymkode: 521ea...2df
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Du må nesten bare ta en test, kanskje du har hatt eggeløsning senere enn antatt eller produserer HCG seint. Ta en ny test! Anonymkode: e450e...370
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Jeg får gå å kjøpe dobbel test, til i dag og i morgen tidlig ;p ekkelt når ikke mensen kommer og man er vant til normal løype!! Anonymkode: 521ea...2df
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Er det ingen som har opplevd lignende? Jeg venter fremdeles på mens, 5 dager over og jeg har hatt normal mens alltid, 28-29 dager... skal ta test i morgen tidlig. Tok på ettermiddag i går, som var negativ... Anonymkode: 521ea...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå