Gå til innhold

Pynte meg for en som ikke engang vil legge merke til det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på VGS, første året. Jeg har begynt å like en gutt som går vg3.. Vi kjenner ikke hverandre engang, men jeg er forelsket i han..

Så er spm, bør jeg pynte meg litt, slik at han legger merke til meg? Det kan jo hende han ikke engang legger merke til det.. 

Er det verdt det? 

Anonymkode: d6c72...e26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke verdt det. Mer presist, han er ikke verdt det.

Konsentrer deg om skole og venninner.

Anonymkode: 22503...1d9

AnonymBruker
Skrevet

Pynt deg for deg selv... hvis du får bedre selvtillit fordi du har pynta deg så kanskje kombinasjonen gjør at han legger merke til deg både fordi du er pen, har pynta deg og du har selvtillit. Gutta liker jenter som har selvtillit

Anonymkode: 48827...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Pynt deg for deg selv... hvis du får bedre selvtillit fordi du har pynta deg så kanskje kombinasjonen gjør at han legger merke til deg både fordi du er pen, har pynta deg og du har selvtillit. Gutta liker jenter som har selvtillit

Anonymkode: 48827...473

Det er ikke litt tull engang.  Etter at jeg fikk meg kjæreste, oppdaget jeg at menn plutselig ble interessert i meg etter kort samtale. 
Det var ikke fordi de visste jeg hadde kjæreste, men fordi jeg for første gang på mange år var ikke nervøs når jeg snakket med gutter( jeg har også sosial angst, og er vant til å snakke med jenter, ustabiliteten gjør meg fort ekstra nervøs).

Anonymkode: 90def...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...