AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hei:) Jeg har driver med en gutt men vi er ganske ulike på mange områder. Kjemien stemmer skremmende godt og vi har ALLTID masse å snakke om ! Men en del forskjellige interesser. Er det noen som har/har hatt kjærester som er ulike (forskjellige interesser og sånn) dere selv? Hvordan opplevde du/dere dette? Det er jo individuelt så er derfor spennende å høre om:) Hvor gamle er dere? Og hvor lenge er/var dere sammen? Anonymkode: 45971...955 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Så gøy! Det er jo det som er det beste, at man er litt forskjellig SAMTIDIG som kjemien stemmer! Ingenting er jo bedre enn det Kjæresten min er 25, jeg er 25 og vi har vært sammen siden vi var 14 (haha) og vi er ekstremt ulike, men har og har alltid hatt svært god kjemi. Så det opplever jeg som bare positivt! Hadde aldri trodd det, men etter så mange år finner vi hverandre fortsatt like spennende. Så bare å fortsette og kjøre på med ham! Anonymkode: ca30e...3f4 1
Rosaprosa20 Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Å være veldig forskjellig på "the big five" (personlighetstrekk) er negativt i lengden hvis man ikke er ekstremt gode på kommunikasjon. Noe de færreste egentlig er. Å ha forskjellige interesser er ikke det samme som å ha ulik personlighet, så du burde finne ut om dere er så ulike som du tror. Har datet/vært sammen med gutter før som hadde bare litt ulike personlighetstrekk som meg selv, og det fungerte dårlig i lengden. Det sies at motsetninger tiltrekkes, men like barn leker best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå