LilleBille Skrevet 3. november 2004 #22 Skrevet 3. november 2004 :evil: :evil: Må bare ha det ut sånn generelt ....
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2004 #23 Skrevet 3. november 2004 DERE ER SÅ HSKFGKJWELJELJET DERE GJESTER SOM MASER OM MASSE MAS OG IKKE TØR SI HVEM DERE ER!!!! Romper >:---(
LilleMy Skrevet 5. november 2004 #25 Skrevet 5. november 2004 Jeg vil bare vise denne; til alle dere som har tenkt å ta fra meg ordet ikveld. Så har jeg liksom sagt det, en gang for alle.........
Gjest Odense Skrevet 5. november 2004 #26 Skrevet 5. november 2004 HAAATER SØREN SVARTE DRITT SKULEN!!!! Grur meg så inni svarte natta på en møkka eksamen som kommer så vanvittig fort!!!!!! Har dessuten så mye arbeid med oppgaver så jeg får ikke tid å lese!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #28 Skrevet 5. november 2004 DERE ER SÅ HSKFGKJWELJELJET DERE GJESTER SOM MASER OM MASSE MAS OG IKKE TØR SI HVEM DERE ER!!!! Romper >:---( Kjeften din, din kølle i brød! Du ser ut som en dau japaneser med rødt hår!
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #30 Skrevet 12. november 2004 iPod minien min ble ødelagt etter fem dager!!!!! Der har du irritasjonsmoment, der!! Men heldigvis har jeg rett på en ny, og den kommer om en uke... Og dyrebehandlingen på sirkus... Forkastelig!
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2004 #31 Skrevet 12. november 2004 Jeg HATER Bevere Nå måtte jeg bare le! K
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #32 Skrevet 12. november 2004 Jeg er rett og slett pissesur akkurat nå så denne tråden passet meg bra :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå