AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Hei! Jeg har møtt en fyr to ganger nå. Begge gangene har vi overnattet hos han og hatt det veldig fint sammen. Er det naturlig at jeg spør han hva han vil videre - og eventuelt hvordan? Anonymkode: 839bb...991
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Spør om han vil ha analsex, vil han det har du maken. Så fort du får en mann i sengen og lokket han inn i din rectum ampulle så er han din til evig tid. Anonymkode: 00e95...f6b
Gjest PetterPanne Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Du har møtt han TO ganger. Bare ta det chill. Ikke overtenk, ikke stress. Kvinner som "bare forstår det" er høyt ettertraktet blant menn. Vær den kvinnen. Kom gjerne tilbake når det har gått noen mnd og så spør da. Men spør han først, sånn at han vet hva han vil. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 3 minutter siden, PetterPanne skrev: Du har møtt han TO ganger. Bare ta det chill. Ikke overtenk, ikke stress. Kvinner som "bare forstår det" er høyt ettertraktet blant menn. Vær den kvinnen. Kom gjerne tilbake når det har gått noen mnd og så spør da. Men spør han først, sånn at han vet hva han vil. Lykke til TS her. Jeg frykter jo at vi bare skal bli ff, derfor jeg vil finne ut hva han tenker for jeg vil ikke sitte opp med følelser og føle meg "lurt" Anonymkode: 839bb...991
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Enig med PetterPanne over her, du må lene deg tilbake, ikke stress. Hvis du ikke takler at du begynner å føle mer for han nå, så får du rett og slett kutte ham ut. Det er så lite attraktivt med jenter som maser etter bare to, tre ganger. Ikke vær så tilgjengelig. Anonymkode: 270b6...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Hvis du er redd for at dere bare skal ende opp som pulevenner, kan du kanskje be ham med på noe typisk dateaktig? Eventuelt spør om han vil henge og finne på noe på dagtid en gang du ikke har anledning (eller later som du ikke har anledning :P) til å være sammen utover kvelden? Det er mye bedre å la ting utvikle seg naturlig heller enn å "ta praten" så fort. Jeg holdt på å ødelegge for meg og typen ved å ta praten etter at vi hadde holdt på et par måneder. Det endte opp med at han ble litt fraktet ut, vi bare fortsatte som før uten å ta praten, og nå har vi vært samboere i over et år. (Jeg mener så klart ikke at det er universelt at gutta ikke vil definere forholdet, men det innebærer en viss risiko å gjøre det for tidlig. Og det er sprøyt at han da automatisk ikke er "that into you".) Anonymkode: f6627...41c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Fraktet ut = freaket ut. Autokorrektur. Anonymkode: f6627...41c
ajarRun Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Han vil at du skal bli usikker og eiersyk, og at du skal uttrykke det ved å stille spørsmål ved alt som er åpenbart for enhver oppegående person. "Hvor går dette? Hva vil du? Liker du meg?" Er eksempler på spørsmål du bør stille. Det er ingenting mer romantisk enn å starte et forhold med en rasjonell og kalkulert samtale.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Ting må falle naturlig, det gjør gjerne det så lenge det går i riktig rekkefølge-tenkt på det? Anonymkode: 42777...9b4
Rosaprosa20 Skrevet 29. mai 2016 #10 Skrevet 29. mai 2016 Vil foreslå å møtes andre steder enn hjemme hos en av dere. Spis lunsj eller noe på et offentlig sted. Tror du merker fort om han er interessert i en ff enn en kjæreste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå