Gå til innhold

Stokke sleepi mini

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Er det noen her som har erfaring med denne? Hvor lenge fikk dere brukt mini sengen? Kan man kjøpe Stokke Sleepi og gjøre den om til mini eller trenger man noe mer da? Eller er eneste alternativ å kjøpe Mini sengen og extension settet?

Anonymkode: 951cc...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har brukt den fra fødsel og bruker den fremdeles, barnet er nå ca 2,5 år. Hvis jeg husker riktig utvidet vi den etter ca 6 mnd, og senket madrassen rundt 10 mnd. Nå har vi åpnet opp den ene siden, slik at det ikke er en stengt sprinkelseng lenger.

Jeg er usikker på hvilke deler som er best å kjøpe, vi kjøpte mini med extension (bare første extension-pakka, vi dropper nok den neste). Jeg har sett at flere selger Stokke-sengene brukt på Finn, også går det jo an å kjøpe madrass separat om man ønsker. 

Anonymkode: 86a49...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har brukt den fra fødsel og bruker den fremdeles, barnet er nå ca 2,5 år. Hvis jeg husker riktig utvidet vi den etter ca 6 mnd, og senket madrassen rundt 10 mnd. Nå har vi åpnet opp den ene siden, slik at det ikke er en stengt sprinkelseng lenger.

Jeg er usikker på hvilke deler som er best å kjøpe, vi kjøpte mini med extension (bare første extension-pakka, vi dropper nok den neste). Jeg har sett at flere selger Stokke-sengene brukt på Finn, også går det jo an å kjøpe madrass separat om man ønsker. 

Anonymkode: 86a49...664

Takk for svar! 6 mnd er vel ganske lenge å bruke mini delen? Hadde forventet kortere enn det, men det er jo supert! 

Flere som har denne sengen? 

Anonymkode: 951cc...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har!

Mini delen er fortsatt i bruk hos lita 8mnd jente, men vi utvider den med extension kittet en av dagene snart! 

Vi kjøpte først mini- så utvidelses pakke. Vet ikke om mini madrass følger med Stokke sleepi?

Kjempefornøyd med senga.

Nydelig med sengehimmel!

Anonymkode: fd848...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha mini må du kjøpe den. Kjøper du hakket større får du ikke kjøpt kit til mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...