AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Del Skrevet 28. mai 2016 Hei! Er det noen her som har erfaring med denne? Hvor lenge fikk dere brukt mini sengen? Kan man kjøpe Stokke Sleepi og gjøre den om til mini eller trenger man noe mer da? Eller er eneste alternativ å kjøpe Mini sengen og extension settet? Anonymkode: 951cc...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Del Skrevet 28. mai 2016 Vi har brukt den fra fødsel og bruker den fremdeles, barnet er nå ca 2,5 år. Hvis jeg husker riktig utvidet vi den etter ca 6 mnd, og senket madrassen rundt 10 mnd. Nå har vi åpnet opp den ene siden, slik at det ikke er en stengt sprinkelseng lenger. Jeg er usikker på hvilke deler som er best å kjøpe, vi kjøpte mini med extension (bare første extension-pakka, vi dropper nok den neste). Jeg har sett at flere selger Stokke-sengene brukt på Finn, også går det jo an å kjøpe madrass separat om man ønsker. Anonymkode: 86a49...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Del Skrevet 29. mai 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har brukt den fra fødsel og bruker den fremdeles, barnet er nå ca 2,5 år. Hvis jeg husker riktig utvidet vi den etter ca 6 mnd, og senket madrassen rundt 10 mnd. Nå har vi åpnet opp den ene siden, slik at det ikke er en stengt sprinkelseng lenger. Jeg er usikker på hvilke deler som er best å kjøpe, vi kjøpte mini med extension (bare første extension-pakka, vi dropper nok den neste). Jeg har sett at flere selger Stokke-sengene brukt på Finn, også går det jo an å kjøpe madrass separat om man ønsker. Anonymkode: 86a49...664 Takk for svar! 6 mnd er vel ganske lenge å bruke mini delen? Hadde forventet kortere enn det, men det er jo supert! Flere som har denne sengen? Anonymkode: 951cc...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Del Skrevet 29. mai 2016 Vi har! Mini delen er fortsatt i bruk hos lita 8mnd jente, men vi utvider den med extension kittet en av dagene snart! Vi kjøpte først mini- så utvidelses pakke. Vet ikke om mini madrass følger med Stokke sleepi? Kjempefornøyd med senga. Nydelig med sengehimmel! Anonymkode: fd848...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 29. mai 2016 #5 Del Skrevet 29. mai 2016 Hvis du vil ha mini må du kjøpe den. Kjøper du hakket større får du ikke kjøpt kit til mini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå