Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og samboer har fått utrolig mye hjelp av moren og faren hans. Jeg er så takknemlig og ønsker å gi noe tilbake. Vi har ikke god råd (en av grunnen til de hjalp oss), så det kan ikke være en sydentur liksom.. Jeg tenkte mer som en fin korg med litt koselige ting de kan kose seg med. 

Jeg har spurt kjæresten om hva de hadde blitt glade for, men han vet faktisk ikke. De har alt. 

Er det noen her som kan komme med litt tips til hva jeg kan fylle denne korgen med? Tenkte vin, ost og kjeks iallefall.. Men føler det blir så lite etter alt de har gjort for oss. Vil at de skal se at vi setter så stor pris på det! 

Er det noe jeg kan handle på Internett så blir jeg glad, formen er ikke den beste akuratt nå :)

Tusen takk for all hjelp hvis noen har noen tips! :)

Anonymkode: 7b2fd...b76

Videoannonse
Annonse
Gjest økonomifrue
Skrevet

Så hyggelig at dere tenker på å gi denne oppmerksomhet! 

Jeg er helt sikker på at de blir veldig glade om de får en vin, en blomst eller en kurv feks med spekemat og et godt brød og et kort hvor dere takker for hjelpa! 

Et bilde av dere to er og veldig hyggelig for familie å få! 

Skrevet

Kanskje et barnebarn. :nigo::hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kanskje et barnebarn. :nigo::hoppendeglad:

Haha! Ja et barnebarn  hadde de blitt utrolig glade for! Men vi ønsker å vente med det til økonomien er mer på plass :) (vi har ikke gjort noe dumt, så er ikke vår feil at økonomen er som den er alså. Men den kommer seg nok om noen mnd)

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, økonomifrue skrev:

Så hyggelig at dere tenker på å gi denne oppmerksomhet! 

Jeg er helt sikker på at de blir veldig glade om de får en vin, en blomst eller en kurv feks med spekemat og et godt brød og et kort hvor dere takker for hjelpa! 

Et bilde av dere to er og veldig hyggelig for familie å få! 

Takk for svar :)

Ja blomst er jo kos! Det må de få. Spekemat er jo alltid godt så det må også oppi kurven. Bilde kan de heller få når/hvis vi får barn en gang :) er ikke så fotogene noen av oss.. Haha. Men kort må de få! 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Ja et barnebarn  hadde de blitt utrolig glade for! Men vi ønsker å vente med det til økonomien er mer på plass :) (vi har ikke gjort noe dumt, så er ikke vår feil at økonomen er som den er alså. Men den kommer seg nok om noen mnd)

Godt du tok det som den morsomheter det var ment som. Er jo ikke gjort på et øyeblikk (eller stengt tatt er det det, men deretter følger jo en lang ventetid, og muligheter for skuffelser), så veldig seriøst var det ikke.

Men da forstår jeg det slik at dere fortsatt er uten barn, og da kan selv å invitere de på en ekstra god hjemmelaget middag være en ide. Det må jo ikke være en gave, da en opplevelse eller spesiell oppmerksomhet også kan bli særdeles godt verdsatt av svigers.

Hva med å ta de med på en nærtur som turister?

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Hvis det er noe litt omfattende praktisk de trenger hjelp til, så kan jo det også være en del av takken. F.eks at dere gjør en stor innsats hvis de har planer om å male huset eller at dere klipper plenen deres ti ganger i sommer osv. Det trenger ikke være akkurat dette, men det var de første tingene jeg kom på. Å gi bort tid og tjenester kan være verdifullt for mottakeren :)  
En venninne som skulle gjennom en operasjon i beinet fikk gavekort på handleturer, støvsuging og vindusvask fra noen hun kjenner. Det kom i alle fall godt med! En annen venninne, som er alene med et barn, fikk gavekort på barnevakt slik at hun kunne komme seg ut og utøve en hobby av og til. 
Jeg ser du skriver at formen din ikke er så god akkurat nå, så dere kan evt tilpasse det til formen, eller vente til formen bedrer seg. 

Skrevet

Invitere de på en god middag.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode forslag! :)

Middag skal de selvfølgelig få. Jeg håper de fårstår hvor takknemlige vi er. Skulle ønske vi hadde bedre råd så de kunne fått en skikkelig god spa helg fra oss. Det fortjener de! Men de er ikke så glade i selvpleie, altså gjøre spa selv, så vi trenger ikke gi massasje, såper, kremer og lys ol.. :)

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg og samboer har fått utrolig mye hjelp av moren og faren hans. Jeg er så takknemlig og ønsker å gi noe tilbake. Vi har ikke god råd (en av grunnen til de hjalp oss), så det kan ikke være en sydentur liksom.. Jeg tenkte mer som en fin korg med litt koselige ting de kan kose seg med. 

Jeg har spurt kjæresten om hva de hadde blitt glade for, men han vet faktisk ikke. De har alt. 

Er det noen her som kan komme med litt tips til hva jeg kan fylle denne korgen med? Tenkte vin, ost og kjeks iallefall.. Men føler det blir så lite etter alt de har gjort for oss. Vil at de skal se at vi setter så stor pris på det! 

Er det noe jeg kan handle på Internett så blir jeg glad, formen er ikke den beste akuratt nå :)

Tusen takk for all hjelp hvis noen har noen tips! :)

Ser du har fått mange fine forslag her, blir nok bra! Nevner noen flere forslag. Sjokolade (behøver ikke være konfekt, men kanskje plater el poser ala sommerblanding), eller favoritt karameller/drops/snacks, ansiktsmaske, pleieprodukter, eksklusivt matolivenolje eller eksklusivt matkrydder, badesalt (om de har badekar), et blad, en god bok, fine lys, pakke med fine servietter, skål med jordbær (med cellofan rundt), liten lykt til å ha ute (finnes mange koselige små sommerlykter i ulike varianter og priser ). Uansett hva dere velger å putte i kurven, blir det en kjempekoselig gave, som de helt sikkert blir kjempe glade for! Veldig hyggelig gjort av dere, selv om de sikker allerede vet at dere har satt pris på deres hjelp! :) Og husk å legge ved kortet, ingenting er som et kort med takknemlige og varmende ord!  :) 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det kan jo også være så enkelt som at dere vasker bilen deres for dem en gang eller to hver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...