AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Er det mulig at man får opp gamle matcher på tinder igjen? Har snakket med en fyr på tinder, men slettet senere samtalen. Fikk han opp på sveipe-listen i dag, så lurer på om han har lagd ny bruker, eller om det er mulig å rematche etter at man har slettet matchen? Anonymkode: af1c7...34c
Silfen Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Enkelte får jeg opp fader meg hele tiden, om de er aldri så mye venstresveipet.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 7 minutter siden, Silfen skrev: Enkelte får jeg opp fader meg hele tiden, om de er aldri så mye venstresveipet. Ja, vet det er mulig om man sveiper til venstre. Men når man faktisk har slettet samtale (og match) med vedkommende? Anonymkode: af1c7...34c
pettersenper Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vet det er mulig om man sveiper til venstre. Men når man faktisk har slettet samtale (og match) med vedkommende? Anonymkode: af1c7...34c Dersom en av dere har laget ny profil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå