Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tinder selv, men lurer veldig på om personer på tinder får opp hverandre som alternativ? Altså, dersom du sveiper til høyre (?), men ikke får opp match på en liten stund vet du at personen ikke har matchet med deg... eller må du bare vente til vedkommende tilfeldigvis får deg opp?

Anonymkode: ca8ed...90e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke vite noe som helst med mindre begge har sveipet til høyre. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, charactouy skrev:

Du får ikke vite noe som helst med mindre begge har sveipet til høyre. 

Det var ikke det jeg lurte på, jeg lurer på om personen du har likt vil få opp deg som alternativ (han eller hun vet fortsatt ikke om du har likt eller ikke)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg lurte på, jeg lurer på om personen du har likt vil få opp deg som alternativ (han eller hun vet fortsatt ikke om du har likt eller ikke)

Selvfølgelig? Hvis ikke blir det jo aldri match..

Anonymkode: 00924...300

Skrevet

Ikke hvis de har sveipet venstre tidligere eller du er utenfor aldersgruppen de sveiper i.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, charactouy skrev:

Ikke hvis de har sveipet venstre tidligere eller du er utenfor aldersgruppen de sveiper i.

Da får ikke hun de opp heller.

• Liker 2
Gjest PetterPanne
Skrevet

Jeg husker jeg pleide å bytte slik at jeg kun sveipet menn, og så ventet jeg til klassekompisene mine kom opp. Deretter sveipet jeg til høyre. De fikk opp meg som alternativ ganske fort. De skjønte absolutt ingenting :P

Så ja, tror de som sveiper til høyre på deg kommer tidligere opp i listen over personer du får opp. Men du må selv sveipe til høyre for å få en match. Var ihvertfall slik i den gamle tinder algoritmen, vet ikke åssen den er nå.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, PetterPanne skrev:

Jeg husker jeg pleide å bytte slik at jeg kun sveipet menn, og så ventet jeg til klassekompisene mine kom opp. Deretter sveipet jeg til høyre. De fikk opp meg som alternativ ganske fort. De skjønte absolutt ingenting :P

Så ja, tror de som sveiper til høyre på deg kommer tidligere opp i listen over personer du får opp. Men du må selv sveipe til høyre for å få en match. Var ihvertfall slik i den gamle tinder algoritmen, vet ikke åssen den er nå.

Det er slik ja, at de som har lika deg kommer tidligere opp enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

Når du sviper til høyre kommer du nesten med en gang opp som et alternativ for den andre parten.

Dette er ganske påfallende hvis man er sporadisk bruker av Tinder over en periode. Med en gang jeg går inn på appen når det er en stund siden sist så matcher jeg med en gang med nesten alle som kommer opp. Dette er de som har lagt til meg siden sist jeg var inne på appen.

På samme måte så vil det ta lengre tid å eventuelt matche noen etter at du har bladd deg forbi de som matchet med deg.

Anonymkode: 531d1...d33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...