Gå til innhold

Flørt, vennskap eller forelskelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om dette helt passer til "forelskelse"-temaet. Jeg har en kompis som jeg tok et årsstudium på et internat sammen med for ca. 5 år siden. Den gangen var vi ikke så veldig mye sammen, men synes alltid han var hyggelig og digg. Jeg fikk meg en kjæreste det året og vi var sammen i ca. 3,5 år. Vi som studerte sammen det året, møttes ca. 1 gang i året etterpå, og da var vi to alltid litt sånn flørtete med hverandre. Vi har aldri kyssa/klint/hatt sex eller noe, og han har ikke gitt meg komplimenter og slikt, men vi har hatt en flørtete tone. 

Etter at det ble slutt med det som da var kjæresten min, fikk jeg kanskje litt mer kontakt med han her. Vi har aldri bodd samme sted bortsett fra det året, så har aldri møttes og hengt bare vi to. Det siste 1,5 året har vi snakket masse sammen på messenger og snappet masse. Det har bare økt, og vi snakker på messenger/snap ca. hver dag. Vi snakker ikke på telefonen sammen, det har aldri skjedd. Vi snakker/snapper om alt mulig, men aldri noe om "oss" eller flørtete/komplimenter, men alt mulig. Han er utrolig hyggelig, smart, reflektert og virker sykt bra. Jeg synes også at han er veldig kjekk.

Forrige gang vi møttes vi som studerte sammen, så flørtet vi enda mer og han ville at jeg skulle bli med han hjem, noe egentlig jeg også ville, men turte ikke.... Vi har vært venner i 6 år snart, og han er venn med eksen min, men de har veldig lite kontakt. Alle på studiet ville nok ha syns det var litt rart om vi to var sammen. Jeg vil ikke miste vennskapet vårt eller "fucke opp" noe. 

Jeg besøkte noen venninner av meg stedet han bor. Jeg og han bor langt unna hverandre i Norge, og har derfor ikke kunne møttes. Men da jeg besøkte venninnen min, så var jeg på fest sammen med han 3 dager på rad. Vi snakket MASSE sammen og flørtet mye, men fortsatt aldri kysset eller hatt sex. Jeg overnattet hos han den ene natten og han hos meg den andre, men vi bare spoonet. Han lå i bokseren og jeg i full bekledning fordi jeg er sjenert, ikke ville virke billig og er lite selvsikker dessverre. Jeg hadde en følelse på at han ville mer og at jeg også ville det, men han virker også litt usikker og sjenert med tanke på at vi ikke kjenner hverandre såå godt og at vi har vært venner i mange år. 

Etter dette har vi snakket mer og mer på messenger og snap. Nå har han hintet flere ganger om at jeg skal komme og besøke han alene hos han der han bor. Vi har aldri hengt sammen bare oss to, kun de to overnattingene. Så spørsmålet mitt er altså; 

- Tror dere at han er keen på et forhold?? 

Det er altså snakk om å ta fly en god stund for å komme til han, og det er ingen andre jeg kjenner der da, så det blir å være sammen med han 24/7, noe som jeg er redd for at kan bli dritkleint da vi ikke har hengt sammen før og har hatt masse kontakt på sosiale medier, og det er jo noe annet enn in real life.... 

Jeg vet ikke selv hva jeg er keen på! Jeg liker han godt som person, syns han er kjekk osv, men har aldri tenkt på at vi kan bli sammen! Jeg føler egentlig ikke at vi passer sammen og jeg syns han har stygg klesstil og er fra en annen kultur som jeg ikke liker.. Men samtidig så har jeg lyst til å besøke han og tror det kunne vært hyggelig! Jeg har lyst til å bli bedre kjent med han, kose, kanskje også kysse og sex, være nær han, men jeg vet ikke om det er pga jeg er interessert i HAN eller om jeg bare savner en kjæreste eller en å være nær med??? Utrolig vanskelig å vite! 

Jeg har ikke spurt hva han legger i det, og syns det er kleint dersom han ikke legger noe i det.. Vil ikke ødelegge noe. 

Tar i mot alle tips og kommentarer! :D Takk!!

Anonymkode: 17a15...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...