AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Fikk nettopp en snap av ei venninne, som hun sendte feil. Hovedpoenget var at hun var sykt lei av meg/hatet meg. Ansiktsuttrykk og det at hun brukte mitt navn gjør det klart at det ikke var en tull, og at den ikke var ment til meg. Jeg svarte som om det var kødd, hun har ikke åpnet den jeg sendte som svar. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Vi er innenfor samme vennegruppe, så vi er nødt til å kunne forholde oss til hverandre uansett. Vi har ikke så mye kontakt til vanlig. Har vel ikke egentlig noe spørsmål, er bare veldig forvirret akkurat nå. Noen som har vært i lignende situasjon før? Anonymkode: 4ffc4...243
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Dump henne. Du fortjener bedre venner gjør du ikke? Hun dret seg kraftig ut. Håper du har screenshotta den til bevis å vise til andre. Anonymkode: 7a1d5...37f 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Da er ikke dine andre vennene dine så gode venner heller, med mindre de hadde konfrontert henne for snapen, men det må jo komme fra et sted. For en jævlig ting å gjøre, hun tør sikkert ikke åpne snapen din fordi hun er flau. Anonymkode: c09d7...af7 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Åh, så ekkelt. Jeg får skikkelig vondt av deg for at du har fått dette bokstavelig talt midt i fleisen. Dette var stygt gjort, og jeg synes virkelig at du skal ta avstand fra henne og tydeliggjøre at det ikke er greit å behandle deg på denne måten. Jeg er også enig med vedkommende over som kritiserer resten av vennegjengen din. Det er spesielt dersom den var ment til noen andre i vennegjengen deres og at de faktisk tillater dette. Hvordan kan du være sikker på at de ikke er like ille som henne? Jeg mener ikke å få deg til å føle deg dårligere, men jeg håper du er litt selektiv og vurderer hvilke venner som er ekte og som liker deg for den du er. Anonymkode: 015f5...2b8 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Du kan jo spørre henne hvorfor hun hater deg. Det er uansett utrolig feigt og giftig av henne å baksnakke deg. Men hun fikk som fortjent, ved at meldingen ble sendt feil. Anonymkode: 70e65...738 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå