AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Ønsker å ta meg en alenetur i løpet av året. Tenker fredag - søndag. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker å gjøre. Jeg er opptatt av og glad i naturen, fjellet, camping med telt, vann/sjø, dyr, kunst, og å utfordre meg selv med ulike ting som fobier, høydeskrekk etc. Jeg har begynt på en liste over ting jeg ønsker å utfordre meg i og hva jeg har lyst til å gjøre og se i Norge. Har sett litt på ut.no for å finne fjell jeg kan bestige, turstier etc. Og andre nettsider med ulike reisemål i Norge. Det er så mye jeg vil, men er usikker på hva, med tanke på tiden jeg har til rådighet. Jeg er ingen by menneske og er heller ikke interessert i festing. Hvis dere hadde mulighet til å reise fredag-søndag i løpet av året og penger ikke spiller en rolle her, hvor ville dere reist og hva ville dere gjort der ? (Innenfor Norge) Anonymkode: 5003a...cf6
stan Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Hva med prekestolen ved Lysefjorden? Jeg dro dit med høydeskrekken min, og hadde en flott tur. Ikke noe problem, men jeg ble heller ikke kurert. Jeg har lyst til å dra til Kjeragbolten neste gang.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Prekestolen har jeg tenkt på. Blir dårlig, kvalm og svimmel bare ved å se på bilder av prekestolen, så tror ikke jeg burde opp dit med det første. Men det er et fint mål når jeg har blitt litt varmere i trøya ang høydeskrekken. Anonymkode: 5003a...cf6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Innlandet? Gudbrandsdalen.Hafjell,Lillehammer,Sjusjøen etc. Vakker natur,fjell,sjø,museumer,Hunderfossen høydepark Anonymkode: 38494...9a4
baebae Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Vi var på en rundtur i fjor, fra Oslo - Lom - Juvasshytta - Sognefjellet - Luster - Gaupne - Nigardsbreen (sykt fint) - Sogndal - Kaupanger - Lærdal - over Aurlandsfjellet til Flåm - skulle egentlig til Gudvangen, men tunnelen var stengt, så det eneste alternativet ble Geilo... - Hardangerfjorden - Odda - Vemork/Rjukan - hjem til Oslo Neste gang kunne jeg tenkt meg en tur helt ute på kysten av Sogn og Fjorlandet
Pinto2013 Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Hva med Trollheimen? Møre/Trøndelag. Tror du kommer over 1000 høydemeter i løpet av den turen de kaller trekanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå