Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å ta meg en alenetur i løpet av året. Tenker fredag - søndag. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker å gjøre. Jeg er opptatt av og glad i naturen, fjellet, camping med telt, vann/sjø, dyr, kunst, og å utfordre meg selv med ulike ting som fobier, høydeskrekk etc. 

Jeg har begynt på en liste over ting jeg ønsker å utfordre meg i og hva jeg har lyst til å gjøre og se i Norge. 

Har sett litt på ut.no for å finne fjell jeg kan bestige, turstier etc. Og andre nettsider med ulike reisemål i Norge. Det er så mye jeg vil, men er usikker på hva, med tanke på tiden jeg har til rådighet. 

Jeg er ingen by menneske og er heller ikke interessert i festing. 

Hvis dere hadde mulighet til å reise fredag-søndag i løpet av året og penger ikke spiller en rolle her, hvor ville dere reist og hva ville dere gjort der ? (Innenfor Norge)

Anonymkode: 5003a...cf6

Skrevet

Hva med prekestolen ved Lysefjorden? 

Jeg dro dit med høydeskrekken min, og hadde en flott tur. Ikke noe problem, men jeg ble heller ikke kurert. 

Jeg har lyst til å dra til Kjeragbolten neste gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Prekestolen har jeg tenkt på. Blir dårlig, kvalm og svimmel bare ved å se på bilder av prekestolen, så tror ikke jeg burde opp dit med det første. Men det er et fint mål når jeg har blitt litt varmere i trøya ang høydeskrekken.

Anonymkode: 5003a...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Innlandet? Gudbrandsdalen.Hafjell,Lillehammer,Sjusjøen etc. Vakker natur,fjell,sjø,museumer,Hunderfossen høydepark

Anonymkode: 38494...9a4

Skrevet

Vi var på en rundtur i fjor, fra Oslo - Lom - Juvasshytta - Sognefjellet - Luster - Gaupne - Nigardsbreen (sykt fint) - Sogndal - Kaupanger - Lærdal - over Aurlandsfjellet til Flåm - skulle egentlig til Gudvangen, men tunnelen var stengt, så det eneste alternativet ble Geilo...  - Hardangerfjorden - Odda - Vemork/Rjukan - hjem til Oslo :) 

Neste gang kunne jeg tenkt meg en tur helt ute på kysten av Sogn og Fjorlandet :) 

Skrevet

Hva med Trollheimen? Møre/Trøndelag. Tror du kommer over 1000 høydemeter i løpet av den turen de kaller trekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...