Gå til innhold

Håret mitt


Philosophia

Anbefalte innlegg

Jeg liker produktene til Redken og Kerastase, men trenger hjelp til å finne den ultimate kombinasjonen!

Håret mitt er langt og farget. Ganske mykt, tynne hårstrå. Litt tørt og slitt i tuppene. Vasker det annenhver dag, bruker bestandig hårtørrer og innimellom rettetang.

Noen som har tips til hvilke produkter jeg bør bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Når du bruker så mye rettetang, er det viktig med en proteinkur. Selv brukte jeg Joico K-Pak (og fuktighetskur etterpå) da jeg hadde langt hår. I tillegg må du huske å bruke et beskyttende produkt sammen med føner og rettetang. Ellers kan jeg anbefale Redken Anti-Snap som en leave-in kur med proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg bruker All soft shampo, balsam og innimellom kur. Bruker Anti snap før jeg føner håret. Har bestilt Redken Smooth Down Heat Glide som jeg skal bruke de dagene jeg bruker rettetang. Det er vel ikke nødvendig å både bruke Anti snap og Heat glide samtidig?

Har også bestilt denne pakken med Kerastase produkter:

Strengthening Hair Bath

Ciment Anti-Wear

Forcintense

Expanseur

Er dette gode kombinasjoner, eller bør jeg bruke andre produkter i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

De Kerastase-produktene du har bestilt, er mine favoritter, men jeg har et hår som hele tiden får juling av farging, bleking osv, selv om det er kort. Jeg kommer hele tiden tilbake til Resistance-serien, selv om jeg har en pause fra dem for tida (forandring fryder!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian har en helt utmerket varmebeskyttende spray til håret. Dette gjør at det ikke blir skadet av f.eks. rettetang/hårføner. Husker ikke navnet på den doh.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips!

Hvordan er det å bestille der i forhold til LF? Stoppes pakkene i tollen? Skriver de ned verdien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer rett i postkassen din og de skriver ikke ned verdien, tror jeg. Så vær obs på at du ikke overskrider 200kr. ;)

De er iallefall veldig raske med levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Men Sebastian er ikke så billig hos Hqhair, akkurat. Nesten såpass at du likegodt kan kjøpe det hos frisøren.

Jeg bestilte via healthandbeautydepot.com, men de lot være å skrive ned verdien PÅ OPPFORDRING, så jeg fikk mye styr med å hente ut pakken, som av en eller annen grunn var havnet i Oslo, og ikke på mitt lokale postkontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...