Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg blør fremdeles!!! Var hos gyn. for 1,5 uker siden, han sa jeg bare måtte ta det med ro, blødningen ville stoppe av seg selv etterkvart.. Noen som har opplevd lignende? Det er ikke "lite" blod heller, men typ normal til begynnende mens (litt mer i perioder)... 

Anonymkode: 12277...deb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok han blodprosent? Tok han UL? Syns det var lenge å blø såpass mye. Kan du ha rester? Sjekket han det?

Anonymkode: 461a1...fa3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tok han blodprosent? Tok han UL? Syns det var lenge å blø såpass mye. Kan du ha rester? Sjekket han det?

Det var noe rester igjen, det kom ut dagen etter. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var noe rester igjen, det kom ut dagen etter. 

-TS

Jeg tror blødningen burde gravdvis avta hvis restene nå endelig er ute.

Hvis den ikke gjør det ut i uka, ville jeg kontaktet legen og hørt hvor lenge du kan gå sånn. Kroppen prøver nok bare å få ut det som skal ut, men å gå å blø såpass lenge kan gå ut over blodprosenten. 

Skrevet

Jeg har hatt sa to ganger, og forløpet var vidt forskjellig.  Første gangen, "vanlig" mens, fiks ferdig på ei uke. Andre gang tok det lang tid. Blødningene kom og gikk, og hver gang jeg trodde det var ferdig begynte det igjen. Fikk beskjed om at noen ganger bruker kroppen litt tid på å ordne opp. Men fryktelig frustrerende er det:dry: Er det konstant store blødninger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...