Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kastet bort morgenurin 2 dager på rad pga invalide tester! Noe så sinnsykt irriterende!! Gledet meg til i dag siden testen i går morres var defekt, ventetiden til i dagtidlig var evig lang, også fucker den opp også!

Jeg brukte de teste pinnene fra ebay,  som ikke har hatt  nok sånnt fargestoff i seg tydeligvis, for testene har hverken vist det ene eller det andre. Kun såvidt blitt litt svak farge nedi hjørnet, og der har det stoppet!!! 

Å jeg som er sååå spent på om jeg er gravid!! 

Så nå må jeg  dra på butikken eller apoteket å svi av masse penger på 1 test. Kanksje like greit siden 2 av de 5 jeg kjøpte på ebay var dritt! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De strimlene fra ebay skal du ikke tisse direkte på. Du må tisse i en plastboks eller noe sånt og putte strimlen oppi. Er du over 2 uker uansett trenger du jo ikke å bruke morgenurin. 

Anonymkode: 62567...0a2

Skrevet

Du trenger jo ikke morgenurin for å teste.

AnonymBruker
Skrevet

Kastet bort morgenurin? Hva annet hadde du tenkt å bruke urinen til?

Anonymkode: a0173...3ed

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde de plastpinnene , IKKE de papirstrimlene ;)

Skrevet

Uansett enklere å dyppe.

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Teardrop skrev:

Har kastet bort morgenurin 2 dager på rad pga invalide tester! Noe så sinnsykt irriterende!! Gledet meg til i dag siden testen i går morres var defekt, ventetiden til i dagtidlig var evig lang, også fucker den opp også!

Jeg brukte de teste pinnene fra ebay,  som ikke har hatt  nok sånnt fargestoff i seg tydeligvis, for testene har hverken vist det ene eller det andre. Kun såvidt blitt litt svak farge nedi hjørnet, og der har det stoppet!!! 

Å jeg som er sååå spent på om jeg er gravid!! 

Så nå må jeg  dra på butikken eller apoteket å svi av masse penger på 1 test. Kanksje like greit siden 2 av de 5 jeg kjøpte på ebay var dritt! 

Hvorfor tisser du ikke i et engangsbeger og dypper testen oppi? Da tar du bare en ny test om den ene er deffekt, urinen har du. 

(Ellers er det vel vanlig å kaste bort morgenurinen, og ikke samle på den i mengder?) 

Anonymkode: 4a615...59c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tisser du ikke i et engangsbeger og dypper testen oppi? Da tar du bare en ny test om den ene er deffekt, urinen har du. 

(Ellers er det vel vanlig å kaste bort morgenurinen, og ikke samle på den i mengder?) 

Anonymkode: 4a615...59c

Enig! Da kan man i grunn putte så mange tester man bare vil oppi plastbegeret.

Anonymkode: 62567...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ubrukte ebaytester til overs, bor du tilfeldigvis i nærheten (sørlandet) kan du få dem. De av dem jeg har brukt har fungert som de skal.

Anonymkode: 6e661...6f3

Skrevet

Skjønner at jeg bør kjøpe inn en stabel med engangsplastglass:P Jeg har også kjøpt tester på ebay, en bøling med strimler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...