Teardrop Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Har kastet bort morgenurin 2 dager på rad pga invalide tester! Noe så sinnsykt irriterende!! Gledet meg til i dag siden testen i går morres var defekt, ventetiden til i dagtidlig var evig lang, også fucker den opp også! Jeg brukte de teste pinnene fra ebay, som ikke har hatt nok sånnt fargestoff i seg tydeligvis, for testene har hverken vist det ene eller det andre. Kun såvidt blitt litt svak farge nedi hjørnet, og der har det stoppet!!! Å jeg som er sååå spent på om jeg er gravid!! Så nå må jeg dra på butikken eller apoteket å svi av masse penger på 1 test. Kanksje like greit siden 2 av de 5 jeg kjøpte på ebay var dritt!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 De strimlene fra ebay skal du ikke tisse direkte på. Du må tisse i en plastboks eller noe sånt og putte strimlen oppi. Er du over 2 uker uansett trenger du jo ikke å bruke morgenurin. Anonymkode: 62567...0a2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Kastet bort morgenurin? Hva annet hadde du tenkt å bruke urinen til? Anonymkode: a0173...3ed 8
Teardrop Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2016 Jeg hadde de plastpinnene , IKKE de papirstrimlene
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 43 minutter siden, Teardrop skrev: Har kastet bort morgenurin 2 dager på rad pga invalide tester! Noe så sinnsykt irriterende!! Gledet meg til i dag siden testen i går morres var defekt, ventetiden til i dagtidlig var evig lang, også fucker den opp også! Jeg brukte de teste pinnene fra ebay, som ikke har hatt nok sånnt fargestoff i seg tydeligvis, for testene har hverken vist det ene eller det andre. Kun såvidt blitt litt svak farge nedi hjørnet, og der har det stoppet!!! Å jeg som er sååå spent på om jeg er gravid!! Så nå må jeg dra på butikken eller apoteket å svi av masse penger på 1 test. Kanksje like greit siden 2 av de 5 jeg kjøpte på ebay var dritt! Hvorfor tisser du ikke i et engangsbeger og dypper testen oppi? Da tar du bare en ny test om den ene er deffekt, urinen har du. (Ellers er det vel vanlig å kaste bort morgenurinen, og ikke samle på den i mengder?) Anonymkode: 4a615...59c 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tisser du ikke i et engangsbeger og dypper testen oppi? Da tar du bare en ny test om den ene er deffekt, urinen har du. (Ellers er det vel vanlig å kaste bort morgenurinen, og ikke samle på den i mengder?) Anonymkode: 4a615...59c Enig! Da kan man i grunn putte så mange tester man bare vil oppi plastbegeret. Anonymkode: 62567...0a2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Jeg har ubrukte ebaytester til overs, bor du tilfeldigvis i nærheten (sørlandet) kan du få dem. De av dem jeg har brukt har fungert som de skal. Anonymkode: 6e661...6f3
Frøken I Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Skjønner at jeg bør kjøpe inn en stabel med engangsplastglass Jeg har også kjøpt tester på ebay, en bøling med strimler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå