Gjest Tristessa Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 Ja, nå skal dere høre... De siste to nettene har jeg ligget våken pga. dårlig hals og snorkende kjæreste, og plutselig kom jeg til å tenke på en kommentar som jeg har hørt/sett på tv. Og den lyder som følger: "balls, balls, balls" Problemet mitt er noe så banalt som hvem var det som sa det, og i hvilket program/serie/film? Mener å huske at det var en gretten gubbe av noe slag som sa det, men jeg husker som sagt ikke helt. Håper noen kan gi meg et svar på dette, for det har holdt meg våken to netter på rad nå, og verken jeg eller min kjære kan komme på hvem det var som sa det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #2 Del Skrevet 20. juli 2002 Drar denne opp litt jeg... Er det virkelig ingen som vet, eller som i det hele tatt lurer på dette? Er jeg blitt sprø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #3 Del Skrevet 20. juli 2002 Uff, dette høres jo tragisk ut. Holdt det deg opp i to netter???? :o Du har vel ikke tilfeldigvis sett filmen Great Balls on fire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #4 Del Skrevet 20. juli 2002 Nei, det er ikke den filmen som har fått meg på disse tanker! Og det er nok ikke dette alene som har holdt meg våken i to netter, det er nok kjærestens snorking som holder søvnen unna, og da kommer og de merkelige tankene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #5 Del Skrevet 20. juli 2002 send kjæresten din til snorkeanalyse senteret på Ullevål. Det gjorde jeg. To operasjoner - å vips - all snorkingen bort. Jeg sover søtt nå. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. juli 2002 #6 Del Skrevet 20. juli 2002 Lite problem der da... Jeg bor jo i Stavanger, litt langt vekke det kanskje? Ikke er han gamle karen heller, bare 23 år... Kommer nok mer av at han har vært syk i det siste, da blir det en del snorking... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. juli 2002 #7 Del Skrevet 20. juli 2002 Stakkar, jeg skal ikke få deg inn på disse tankene. Det gir seg helt sikkert. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå