Henrihet Skrevet 28. mai 2016 #1 Del Skrevet 28. mai 2016 Dagene har ikke strukket til denne mnd og vi fikk ikke til sex PÅ eggløsning da denne kom to dager før jeg trodde. Hva er sjangsene, tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 28. mai 2016 #2 Del Skrevet 28. mai 2016 2 minutter siden, Henrihet skrev: Dagene har ikke strukket til denne mnd og vi fikk ikke til sex PÅ eggløsning da denne kom to dager før jeg trodde. Hva er sjangsene, tror dere? Har du testa eller tempet etter EL eller er det bare appen som sier du hadde EL den dagen? Uansett, så er det absolutt mulig at det har klaffet, men samtidig kan det være akkurat for sent. Egget lever kun i ca 24t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 28. mai 2016 #3 Del Skrevet 28. mai 2016 Nå skjønner jeg ikke noe av den kalenderen, men det er sånn at egget lever i ca 24 timer. Sædcellene kan derimot leve opptil en hel uke inne i deg. Så har dere hatt samleie en uke før eggløsning, kan det være det likevel klaffer. Hvor stor sjansen er, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Del Skrevet 28. mai 2016 Du kan absolutt være gravid. Du får bare vente og se. Anonymkode: dd93e...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrihet Skrevet 28. mai 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2016 28 minutter siden, emhanse skrev: Har du testa eller tempet etter EL eller er det bare appen som sier du hadde EL den dagen? Uansett, så er det absolutt mulig at det har klaffet, men samtidig kan det være akkurat for sent. Egget lever kun i ca 24t. Jeg vet med CB test at eggløsning var den dagen, og smilefjeset kom ikke dagen etterpå. Viser CB testen akkurat når El er eller at det snart kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 28. mai 2016 #6 Del Skrevet 28. mai 2016 32 minutter siden, Henrihet skrev: Jeg vet med CB test at eggløsning var den dagen, og smilefjeset kom ikke dagen etterpå. Viser CB testen akkurat når El er eller at det snart kommer? Jeg antar den fungerer som en hvilken som helst annen EL-test. Smilefjes betyr positiv. Det vil si at egget slipper ca 24-48 etterpå, og så har du de 24timene egget lever. Altså du er absolutt innafor:-) det er slik jeg tolker det iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Del Skrevet 28. mai 2016 Flere som har meninger??? Anonymkode: 7cd6c...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 28. mai 2016 #8 Del Skrevet 28. mai 2016 Er det hjertet som betyr sex? I så fall er det jo tima bra, man anbefaler vel å ha det de to dagene før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrihet Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 29. mai 2016 8 timer siden, Frøken I skrev: Er det hjertet som betyr sex? I så fall er det jo tima bra, man anbefaler vel å ha det de to dagene før:) Ja, hjerter betyr sex. Hadde jo det fire dager før og 2 dager etter... Føler vi har bommet skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadde92 Skrevet 29. mai 2016 #10 Del Skrevet 29. mai 2016 Den 28. mai 2016 at 9.19, Henrihet skrev: Dagene har ikke strukket til denne mnd og vi fikk ikke til sex PÅ eggløsning da denne kom to dager før jeg trodde. Hva er sjangsene, tror dere? Hva heter denne appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrihet Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 29. mai 2016 9 minutter siden, nadde92 skrev: Hva heter denne appen? Period tracker. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nadde92 Skrevet 29. mai 2016 #12 Del Skrevet 29. mai 2016 8 timer siden, Henrihet skrev: Period tracker. Hva tror du? Takk! Ha du samleie to dager før eggløsning skal du i teorien ha en god sjanse etter hva jeg har lest og lært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 29. mai 2016 #13 Del Skrevet 29. mai 2016 31 minutter siden, nadde92 skrev: Takk! Ha du samleie to dager før eggløsning skal du i teorien ha en god sjanse etter hva jeg har lest og lært Her har hu vel i utgangspunktet hatt sex den 19. som er 6 dager før, og den 26. som er 2 dager etter. Men det er absolutt innafor og kan bli baby! :-) Men det kan også være litt knapt... Time vill show:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #14 Del Skrevet 29. mai 2016 Litt tro på den 26. Anonymkode: d7c8f...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå