Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare å dukke opp på døren og håpe på det beste? :sjokkert: 

Anonymkode: 2f29c...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden mannen er synsk vet han jo at du kommer. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, stan skrev:

Siden mannen er synsk vet han jo at du kommer. 

:lol: , har bare lest at han er ferdig med å helbrede, det er sikkert flere som har søkt kontakt. Litt frekt å bare dukke opp på døra liksåm.

• Liker 2
Gjest Agnetha
Skrevet

Han lar du få ha privatlivet ifred nå. Han har pensjonert seg og skal bruke resten av tiden sin på seg og familien sin. Det finnes nok av andre mennesker du kan oppsøke.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Agnetha skrev:

Han lar du få ha privatlivet ifred nå. Han har pensjonert seg og skal bruke resten av tiden sin på seg og familien sin. Det finnes nok av andre mennesker du kan oppsøke.

Allså, jeg er ikke frekk nokk til å trenge meg på, det er jo opp til han om han vil møte meg eller ei, lurte på om det er en plass å spør? Jeg vet jo ikke hva praksisen rundt dette har vært. 

Skrevet

De andre har vel skrevet brev til han og håpt på svar. Nå ga han jo seg i 2009 og åpnet kun opp i forbindelse med filmen.

Gjest Agnetha
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allså, jeg er ikke frekk nokk til å trenge meg på, det er jo opp til han om han vil møte meg eller ei, lurte på om det er en plass å spør? Jeg vet jo ikke hva praksisen rundt dette har vært. 

Skjønner det, men når problematikken har vært tatt opp i media for å få budskapet spredd til alle som vurderte å oppsøke han, så skjønner man at det menes seriøst. Han og familien gikk ut i media og ba om at det respekteres at han ikke tar imot noen lenger. Du kan jo sende et brev, men det er vel tvilsomt om du får noen respons. Han er jo 90 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den Saturday, May 28, 2016 at 8.26, AnonymBruker skrev:

Mannen møter ikke lengre "folk", han har pensjonert seg. 

Anonymkode: a5a28...858

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere til noen andre i samme skala som han som ikke er pensjonert ? :)

Skrevet
Den 28.5.2016 at 8.26, AnonymBruker skrev:

Nei, du må overføre penger på forskudd. 

• Liker 1
Skrevet
Den ‎30‎.‎05‎.‎2016 at 17.08, AnonymBruker skrev:

Kjenner dere til noen andre i samme skala som han som ikke er pensjonert ? :)

Vet om en veldig jordnær kar som har lagt handen på folk som ikke viste at han mente å heale og har blitt bra. Så dette selv, at han la handen på nakken til en gubbe, som sa nei når han spurte om å gjøre det der en stund før:p Han ble plutselig kvitt hodepine som han har vært plaget med i ørten år. Uten at noe ble sagt til han verken før eller etter.

Men han driver ikke med det der og nekter å prate noe om det. Så det er nok ikke snakk om samme skala nei. Men med andre ord, finnes kanskje folk der ute man ikke skulle tro kan sånt, om det går an da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du hjelp av han?

Gå til legen og få ordentlig hjelp. :)  

Anonymkode: 227a2...e25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du hjelp av han?

Gå til legen og få ordentlig hjelp. :)  

Anonymkode: 227a2...e25

Jeg kan skjønne hvorfor. Jeg går rundt med kronisk hodepine. Legene finner ikke ut hvorfor og vil helst ikke gi meg smertestillende. Nan kan bli desperat av slikt. Jeg renner heller ned legekontoret, selv om det ikke er særlig mer produktivt. 

Anonymkode: 30515...2ff

Skrevet

Snåsamannen har pensjonert seg så han tar dessverre ikke i mot folk lenger.

AnonymBruker
Skrevet
Den Monday, May 30, 2016 at 16.51, AnonymBruker skrev:

Tror praksisen har vært at man har dukket opp på døra eller sendt brev! :)

Anonymkode: 7b390...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...