Gå til innhold

Fødselsdepresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjenner du noen som har opplevd dette, eller kanskje du har opplevd dette selv? Jeg skriver endel om emnet, og er på jakt etter historier fra andre kvinner og evt menn. Har du en historie å fortelle??? Send en mail til E-mail adressen er fjernet :)

Det er ikke tillatt med denne typen annonse her. Ta kontakt med Gry(red) eller bruk nettkontakten - moderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott å se at det finnes ildsjeler som ønsker å ta opp slike vanskelige temaer. Skulle gjerne hjulpet!! Men har nok ingenting å bidra med. Håper du får mange svar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da jeg fikk mitt første barn for 13 år siden fikk jeg fødselsdepresjon. Fødselen var ganske tøff, og etterpå hadde jeg problemer med ammingen. Det hjalp heller ikke at barnet hadde gulsott og var veldig slapp av den grunn, det gjorde at han ikke orket å suge til han ble mett.

I løpet av den uken jeg var på sykehuset kom personalet inn med barnet 2-3 ganger i løpet av natten, den andre nybakte mamma'n fikk inn barnet sitt en gang pr. natt. Så i løpet av den uken sluttet jeg å sove, da jeg kom hjem sluttet jeg å spise så mannen min måtte mate meg. Jeg klarte ikke å sitte ordentlig på nesten en måned og ungen var urolig fordi den ikke fikk mat nok.

Jeg fikk hjelp av svigerforeldrene mine som tok barnet en hel helg hvor jeg trente meg på å få sove igjen. jeg begynte med flaskefor til barnet og det ble mere fornøyd. Men hele det året jeg var hjemme og egentlig skulle kose meg med den førstefødte gikk bort i en tåke.

Heldigvis slapp jeg unna dette med nr. 2 og nr. 3.

Og jeg unner ingen å få dette, jeg hadde lest om fødselsdepresjon på forhånd og var klar over hva jeg hadde fått, så da kunne jeg også jobbe for å komme over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...