AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Del Skrevet 27. mai 2016 Hvilke brukere anser du for å være fornuftige? Anonymkode: 7e2e7...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Del Skrevet 27. mai 2016 Svært mange innlegg skrevet av @AnonymBruker er fornuftige Anonymkode: 85386...36a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 27. mai 2016 #3 Del Skrevet 27. mai 2016 Hvorfor så mange innlegg om hvilken bruker meg her og hvilken bruker meg der? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 27. mai 2016 #4 Del Skrevet 27. mai 2016 7 minutter siden, wintergirl skrev: Hvorfor så mange innlegg om hvilken bruker meg her og hvilken bruker meg der? Fordi noen håper på å få ros som de kan kose seg med? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. mai 2016 #5 Del Skrevet 27. mai 2016 25 minutter siden, wintergirl skrev: Hvorfor så mange innlegg om hvilken bruker meg her og hvilken bruker meg der? 17 minutter siden, Sheherasade skrev: Fordi noen håper på å få ros som de kan kose seg med? Dere ønsker begge bli nevnt i slike tråder, men er liksom for kule til å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 27. mai 2016 #6 Del Skrevet 27. mai 2016 2 minutter siden, Citronella skrev: Dere ønsker begge bli nevnt i slike tråder, men er liksom for kule til å innrømme det. Takk for at du siterte meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 27. mai 2016 #7 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Jeg er ...eller, jeg prøver iallefall... Endret 27. mai 2016 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agnetha Skrevet 27. mai 2016 #8 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg er hvertfall en av de fornuftige, og til tider gal og ikke redd for å innrømme det 🙋🙆🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 27. mai 2016 #9 Del Skrevet 27. mai 2016 6 minutter siden, Citronella skrev: Dere ønsker begge bli nevnt i slike tråder, men er liksom for kule til å innrømme det. Ja jøss! Det betyr alt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 27. mai 2016 #10 Del Skrevet 27. mai 2016 26 minutter siden, Sheherasade skrev: Fordi noen håper på å få ros som de kan kose seg med? Sikkert derfor. Noen trenger en anerkjennelse for å få en fin dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #11 Del Skrevet 27. mai 2016 Det er skikkelig digg med mye sæd. Anonymkode: 55202...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #12 Del Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er skikkelig digg med mye sæd. Anonymkode: 55202...598 Hysj! De sier AB er fornuftig Anonymkode: d915d...44a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #13 Del Skrevet 27. mai 2016 Finnes det fornuftige brukere? haha Anonymkode: df3a2...0a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 28. mai 2016 #14 Del Skrevet 28. mai 2016 31 minutter siden, Sheherasade skrev: Takk for at du siterte meg! 28 minutter siden, wintergirl skrev: Ja jøss! Det betyr alt for meg. Men dere klikket inn, derfor er dere nysgjerrige? 😜 Kanskje noen har nevnt akkurat en av dere? Det er helt naturlig å ønske å se og bli sett. Og dere er intet unntak. Jeg elkser jo oppmerksomhet, så jeg hiver meg inn i alle slike tråder. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 28. mai 2016 #15 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Tror brukere med nick stort sett framstår politisk korrekte, mens anonymebrukere snakker rett fra levra. Mye dreier seg om fasade, og da er det greit å være anonym og ærlig Tror mange strever etter å ha de mest populære kommentarene/meningene, akkurat som politikkerne. Alt for å bli godt likt! Endret 28. mai 2016 av SøtMelon 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 28. mai 2016 #16 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) 15 timer siden, Citronella skrev: Men dere klikket inn, derfor er dere nysgjerrige? 😜 Kanskje noen har nevnt akkurat en av dere? Det er helt naturlig å ønske å se og bli sett. Og dere er intet unntak. Jeg elkser jo oppmerksomhet, så jeg hiver meg inn i alle slike tråder. 😃 Nei, jeg trodde tittelen indikterte at det ville stå noe om hvordan fornuftige brukere oppfører seg, versus de som ikke er fornuftige. Edit: Setningsstruktur. Endret 28. mai 2016 av Sheherasade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 28. mai 2016 #17 Del Skrevet 28. mai 2016 24 minutter siden, Citronella skrev: Men dere klikket inn, derfor er dere nysgjerrige? 😜 Kanskje noen har nevnt akkurat en av dere? Det er helt naturlig å ønske å se og bli sett. Og dere er intet unntak. Jeg elkser jo oppmerksomhet, så jeg hiver meg inn i alle slike tråder. 😃 Ikke for å se hvilken brukere som ble nevnt faktisk. Men lurer på hvem bruker som er så opptatt av å bli nevnt, og derfor lage slike tråder 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #18 Del Skrevet 28. mai 2016 Nominerer @HarryDotter. Han virker reflektert og fornuftig. Anonymkode: e135d...00d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. mai 2016 #19 Del Skrevet 28. mai 2016 52 minutter siden, SøtMelon skrev: Tror registrerte brukere stort sett framstår politisk korrekte, mens anonymebrukere snakker rett fra levra. Mye dreier seg om fasade, og da er det greit å være anonym og ærlig Tror mange strever etter å ha de mest populære kommentarene/meningene, akkurat som politikkerne. Alt for å bli godt likt! Ææeeh,vi er nok ikke alle så gjennomtenkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. mai 2016 #20 Del Skrevet 28. mai 2016 Syns @Yvonne virker fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå