Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å virke helt gal, eller på leting etter en strek for det er jeg ikke.. Jeg ønsker ikke å bli gravid da jeg fikk et barn for 11 uker siden.. Men siden jeg har hatt ubeskyttet samleie en del ganger (litt for gira), har hatt menssmerter hver dag, så tok jeg en test. Trodde først den var blenda hvit, men når jeg tok noen steg unna så jeg noe jeg kunne skimte en strek.. Så jeg prøvde å ta bilde, og ja.. JEG kan se den der å.. Men det må et godt øye til for å se det, fordi det er veldig veldig svakt. 

http://tinypic.com/r/10dbcck/9

Anonymkode: c046a...36f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei kan ikke se noe 

Anonymkode: 5c266...f51

AnonymBruker
Skrevet

Okei, da er det nok bare meg som ser det :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser dette "noe", altså. Men jeg tror ikke det er en strek men en skugge av der en evt positiv strek ville kommet

Anonymkode: eed20...874

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingenting.

Anonymkode: 10703...158

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ole Brumm skrev:

Jeg ser ikke noe. Laget du ikke nettopp en tråd om dette? Hvor du hadde to bilder? Eller var det noen andre.... 

Det var nok ikke meg :) så tråden, men den personen var nok en annen. Jeg henger egentlig på gravidforumet, så tok bare turen innom her for å spørre :) 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 28.5.2016 den 0.34):

Det var nok ikke meg :) så tråden, men den personen var nok en annen. Jeg henger egentlig på gravidforumet, så tok bare turen innom her for å spørre :) 

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser en svak strek- slik var min-har en sønn på 14 ;) ta en ny i morgen.

Anonymkode: fd4bb...20c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en svak strek- slik var min-har en sønn på 14 ;) ta en ny i morgen.

Anonymkode: fd4bb...20c

Denne tok jeg på onsdag, så hvis det er noe så vil den vel være mer synlig imorgen? :) eller burde jeg vente enda lenger?

Gjest Tutte
Skrevet

Ser en svak strek, men ser mer ut som en skyggestrek. Husker jeg fikk en del slike streker på Doc Morris sine tester før jeg ble gravid. De dukket da gjerne opp når testen hadde ligget en stund. Er det Doc Morris test forresten?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Tutte skrev:

Ser en svak strek, men ser mer ut som en skyggestrek. Husker jeg fikk en del slike streker på Doc Morris sine tester før jeg ble gravid. De dukket da gjerne opp når testen hadde ligget en stund. Er det Doc Morris test forresten?

Nei det er en RFSU, men denne streken kom ette 5 minutter. Tok bilde med engang jeg så på testen :) 

Gjest Tutte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er en RFSU, men denne streken kom ette 5 minutter. Tok bilde med engang jeg så på testen :) 

Ok, er det farge på den da eller er den grå? Litt vanskelig å se på bilde😊

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tutte skrev:

Ok, er det farge på den da eller er den grå? Litt vanskelig å se på bilde😊

Det er veldig vanskelig å si.. Jeg synes den er veldig svak rosa. Den er absolutt ikke helt grå :) 

Gjest Tutte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanskelig å si.. Jeg synes den er veldig svak rosa. Den er absolutt ikke helt grå :) 

Ta en ny om et par dager. Da bør den være sterkere om du er gravid😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...