Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Er det ikke omvendt? De barna som har autisme, går ofte på tåballene?

Men blir ikke autisme diagnostisert etter at de begynner å gå? Er det ikke da nærliggende å tro det skjer andre veien?

Annonse

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Men blir ikke autisme diagnostisert etter at de begynner å gå? Er det ikke da nærliggende å tro det skjer andre veien?

Nei, det er virkelig ikke nærliggende. 

Anonymkode: 00f80...a9e

• Liker 6

Jo, dette er helt riktig. Jeg gikk ofte på tåballene da jeg var 10-12 år, og da ble jeg autist. Det tok ytterligere 3 år med å gå ordentlig med føttene nedi bakken/gulvet før jeg ble normal igjen. Close call!

Er det mulig........ :rolleyes:

• Liker 8
Den 27. mai 2016 at 22.48, amativeReflection skrev:

Leste en artikkel, er det virkelig slik? Husker ikke hva den heter.

Ja, du får garantert autisme av å gå på tåballene. Hvor sterkt angrepet en blir avhenger av hvor ofte man går på tåballene. Tar du pauser innimellom, dvs går på hælene nå og da, får du svakere grad av autisme. Går du derimot på tåballene hele tiden blir man sterkt angrepet! Kniper du hendene samtidig som du går på tåballene får du den alvorligste graden av autisme.

Jeg gir seriøst opp KG nå...

• Liker 1

Annonse

Annonse
AnonymBruker
Sitat

Tågange, det å hovedsakelig gå på tå, er også et symptom som oftere forekommer hos barn med ASF enn hos andre barn

Kort sagt: Tågange kan være et symptom på autisme, men forårsaker det ikke.
Ikke alle tågjengere har autismespekterforstyrrelser, og heller ikke alle med autismespekterforstyrrelser er tågjengere,,

Anonymkode: c95e7...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...