AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Hei! Trenger litt råd og tips. Mannen liker analsex, forholdsvis ferskt forhold - halvt år gammelt, og dette har jeg skjønt fordi han ymter frempå under sex, flytter gjerne hånden min dit når jeg masserer pungen hans og fordi han har sagt at noen ganger er det godt å bli tilfredsstilt/kjærtegnet analt. Jeg liker også analsex, helt ok, men er ikke helt komfortabel med temaet! Ikke pga. fordommer, kanskje mer usikkerhet. Jeg vet det viltigste er å prate sammen, absolutt, men er likevel nysgjerrig på dere menn og damer med menn som liker analsex - hva gjør dere i praksis, leketøy, forspill, hvordan snakker dere om det? Ønsker å dele dette med han og ser det som en enorm tillitserklæring, og ønsker å bli helt trygg med han på dette. Anonymkode: 76795...fe4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Mannen min er ganske så bred, så jeg var veldig usikker i starten på om det kom til å funke. Men vi kjøpte noen but-plugs sammen, og som forspill hadde jeg den i bak på jobben før vi møttes. Det føles veldig rart den første gangen, når du er på jobb og går i møter, snakker med kolleger osv., men også kinky og gøy. Orket ikke å ha den i hele dagen, da det ville blitt for sårt, men noen timer gikk greit. Og så blir man kåt og klar. Når vi møttes hadde vi vanlig forspill, brukte MYE glidemiddel, og sammen med god tid og klitorisstimulator smatt han inn. Nå går det bedre og bedre, og jeg har også blitt mer komfortabel med å bruke klyster/vannpumpe for å gjøre meg ren først. Et annet forspill er også at jeg har but-plug i bak, og stimulator i skjeden som han har fjernkontroll på. Når vi er ute sammen, for eksempel på et utested, kan han da plutselig sette den på så det starter å vibrere. Det er gøy! Som med alt rundt sex snakker vi veldig åpent om det. Lykke til med utforskingen! Anonymkode: d3c9f...1b8 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Tror ikke jeg presiserte - HAN liker å motta analsex! Jeg liker det også, men ikke så godt som han tror jeg... Anonymkode: 76795...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg presiserte - HAN liker å motta analsex! Jeg liker det også, men ikke så godt som han tror jeg... Anonymkode: 76795...fe4 Aaaaah, ok. Nei, der har jeg ikke mye å dele, nei. Anonymkode: d3c9f...1b8
Bergen32 Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Kropp er topp.Det er en erogen sone og det er i mange sine øyne ett forbudt/uaktuelt område.Vi har masse gode erfaringer med kos som innkluderer det område.Så for oss faller det helt naturlig.Hun bruker gjerne fing,tunge,strapon,o.l men husk glidemiddel,gjør opplevelsen mye bydre:)
Gjest Adipose Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 Kommer jo litt ann på hvor mye han vil ha opp der. Min vil ikke ha noe mer enn én, maks to fingre hvis han er skikkelig opphissa, også liker han når jeg bruker tunga. Hvis du ikke føler deg komfortabel med å spørre enda, men at han til stadighet hinter, så kan du jo prøve deg forsiktig fram med hendene først. Han vil jo sikkert hinte om mer/mindre underveis, også lærer du deg hva han liker. Så blir du nok ganske raskt komfortabel med det
Gjest OxBall Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Kanskje du kan smøre en finger godt inn med glidemiddel, og snike den inn neste gang du suger han. Sørg for at neglen på den fingeren er kort.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Kanskje du skal gå videre til neste fyr? Dump! Anonymkode: 9b671...4ee
Gjest Bond Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Tråden ryddet for avsporing. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #10 Skrevet 30. mai 2016 Prøv å ta ham med strap on da vel. Kan hende han liker å bytte roller og sånn, mange menn som tenner på slikt. Kanskje du kan la ham få prøve seg med en annen mann en gang også, det er da bare kult å eksperimentere litt. Anonymkode: 2adf7...15b
Ardenus Skrevet 30. mai 2016 #11 Skrevet 30. mai 2016 Siden du er litt redd for dette, nytt osv, glidemiddel på en finger, masser analåpningen, føler du at du tørr mer, så ha på mer glidemiddel og la fingeren gli sakte inn, se an reaksjon og handle ut i fra det, skjønner du at dette var bra, fortsett, skjønner du at dette ikke var bra, spør han rett ut om du skal være mer forsiktig, en ekstra finger, mer glid eller rett og slett stoppe med fingeren. Hvis alt går bra, så bruk 1 finger til å begynne med, før inn halv fingeren og lag sånn "kom her" bevegelse (finger opp mot magen, ikke nedover) eventuelt lage litt ekstra trykk, eller fingre ut og inn, mens du suger han. Når han kommer, så fortsett litt i etterkant, men ikke for lenge, han sier nok i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå