Gå til innhold

Pia Haraldsens leker kjendis igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Du følger ikke bare moten blant kjendisene?

- Det er jo selvfølgelig mote. Det er fashionable. Og jeg må innrømme at det betyr mye for meg at Madonna er så opptatt av dette. Jeg ser opp til henne, og hun har vært igjennom veldig mye i livet.

:roll::ler:

Skrevet

Jisses, hu der må det vel være umulig å ta eeg på, da....

*Stopper seg selv og tusler over til angreps-tråden før jeg kommer med upassende kommentarer her*

Skrevet

damn...hu here jenta er ikke normal. Var det flere enn meg som lo seg i hel, når hu prøvde seg som modell foran slottet? Dum som et brød

Skrevet
damn...hu here jenta er ikke normal. Var det flere enn meg som lo seg i hel' date=' når hu prøvde seg som modell foran slottet? Dum som et brød[/quote']

Du var nok ikke alene om det nei :ler2:

Skrevet

Har hun vært dum som et brød foran slottet også? Det har ikke jeg fått med meg. Men denne lille saken i VG tar kaka... Er det virkelig mulig!!!????? :o

Skrevet

Wow...

Jeg ble virkelig flau på hennes vegne da jeg leste artikkelen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja jeg har sett henne på et møte i sommer. Prøvde å få henne ekskludert men hun bare inviterte lederen med seg hjem så var den saken i boks :evil:

Skrevet

Har ikke hun venner som kan fortelle henne hvor dum hun gjør seg ved å la seg avbilde som om hun er mega-kjendis??

Stakkars rike pike,..

Gjest Anonymous
Skrevet

Og at dere reagerer på dette beviser ikke at hun faktisk er kjendis i den forstand at mange bryr seg om hva hun gjør??

Skrevet

hu er vel god mulig "kjendis" siden hu er kjent..hvordan fikk hu jobben i vg? Jo hu Kathrine som Krompen var med i sin tid..så hun og syntes hun var perfekt til å vanke med rike og breømte. Men hu Pia...er ingen ting mer enn ei bortskjemt rikmanns datter. Hadde hu kommt bort til meg...skule jeg bare ledd henne i trynet og gått vekk..slike jenter som trro de kan sveve på utseende sitt..fortjener ingen ting mer..

Gjest Anonymous
Skrevet
hu er vel god mulig "kjendis" siden hu er kjent..hvordan fikk hu jobben i vg? Jo hu Kathrine som Krompen var med i sin tid..så hun og syntes hun var perfekt til å vanke med rike og breømte. Men hu Pia...er ingen ting mer enn ei bortskjemt rikmanns datter. Hadde hu kommt bort til meg...skule jeg bare ledd henne i trynet og gått vekk..slike jenter som trro de kan sveve på utseende sitt..fortjener ingen ting mer..

Ja, og hun hadde sikkert blitt veldig lei seg.... :riste::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...