AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Hei dere! Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne men ja. Jeg går i vg1, idag på skolen satt jeg på benken med noen venner inne på skolen. Siden vi har døråpnere(dører som åpner ved at du kommer nær dem) og de er i glass, så kan man se hvem som er ute i skolegården. Jeg ser denne gutten som går på vg3 komme inn. Jeg stirret ikke, eller no men bare for å se hvem som kom inn sånn fort gjort. Han la merke til det og snudde seg og stirret på meg hele veien opp mot trappa. Jeg vet han går i vg3 fordi han hadde på russebukse når det var russetid. Hvorfor tror dere han stirret? Jeg trenger råd, jeg vet ikke hvorfor men jeg har tenkt på det i hele dag.. Anonymkode: d4f0c...41f 1
ajarRun Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Hvis det var tidlig på dagen var det vel fordi man må se på noen ganske lenge for å huske dem lenge nok til å kunne runke til det mentale bildet når man kommer hjem?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Han synes du ser pen ut. Han synes du ser rar ut. Han kjente deg igjen. Han tenkte på noe spesielt. Han lurte på hvorfor du så på han. Etcetcetcetc. Det kan være mange årsaker, og det trenger jo faktisk ikke bety noe som helst. Jeg forstår at det er lett å henge seg opp i og tenke på allslags årsaker, men det lureste er nok å legge det fra seg som noe helt harmløst. Anonymkode: 4b5c6...9c1 3
michaeline__07 Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han synes du ser pen ut. Han synes du ser rar ut. Han kjente deg igjen. Han tenkte på noe spesielt. Han lurte på hvorfor du så på han. Etcetcetcetc. Det kan være mange årsaker, og det trenger jo faktisk ikke bety noe som helst. Jeg forstår at det er lett å henge seg opp i og tenke på allslags årsaker, men det lureste er nok å legge det fra seg som noe helt harmløst. Anonymkode: 4b5c6...9c1 Tror du har rett - mtp de siste setningene jeg uthevet. Jeje...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 15 timer siden, amativeReflection skrev: Hvis det var tidlig på dagen var det vel fordi man må se på noen ganske lenge for å huske dem lenge nok til å kunne runke til det mentale bildet når man kommer hjem? Ja, det var tidlig på dagen og det var litt ekkelt med runkedelen TS Anonymkode: d4f0c...41f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå