AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men jeg får bare begynne ett sted.. Jeg og samboeren min har for lite sex etter min mening. I tillegg så vil han aldri ha sex når jeg tar initativ, men forventer det når han selv vil som er ca 1-2 ganger I uken. Vi har ikke vært sammen så lenge, så jeg føler vi burde hatt mer sex nå.. Om det er så lite sex I forholdet allerede er jeg redd for hvordan det blir om noen år. I tillegg så tar han aldri initativ til å kysse eller kose. Jeg har I det siste trekt meg litt unna fordi jeg føler at jeg ikke vil ta så mye iniativ lengre, og jeg har begynt å føle meg som en slags sexdukke som han har sex med for å dekke ett behov, og ikke for at han har lyst å være sammen med meg og gjøre forholdet vårt bedre med deilig sex.. Jeg synes det er vanskelig å si nei til sex selv, både fordi jeg som oftest har lyst og fordi jeg vil at forholdet vårt skal være bra. Han har nevnt dette med at jeg alltid sier ja.. og ler av det.. dette er også en av grunnene til at jeg ikke vil si ja lengre. Jeg kan ellers legge til at han jobber en del, er litt overvektig, og unnskylder seg gjerne med at han er trøtt og sliten. Jeg har til tider tenkt at kanskje vekten hans gjør at han synes det å ha sex er slitsomt. Dette har han nevnt selv, ikke at vekten er problemet, men at han blir sliten under sex. Derfor gjør jeg mye av jobben når vi først har sex; jeg sitter på top, suger ham, runker ham.. ja.. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, og helt I begynnelsen når sexlivet startet å dabbe litt av.. Nå føler jeg meg som jeg nevnte over som en sexdukke, jeg føler bare han har sex med meg for å tømme seg noen ganger I uken.. jeg føler ikke han har lyst på meg på same måte som før. Jeg er en attraktivt jente, ser bra ut, er slank med former, og er veldig fornøyd med meg selv. Men jeg føler at dette går utover selvtilliten min og selvbildet mitt når han ikke har lyst på meg :-( Når jeg har spurt han om han har mistet følelser og om det kan være grunnen, så sier han at det ikke er tilfellet. Han sier bare at han ikke er forelsket lengre, men elsker meg.. Anonymkode: e3a82...585
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Vi menn har en tedens til å ta jenta litt for gitt, når vi først har fått henne på kroken. Han har deg og du på en måte er inneforstått med situasjonen. Man tar hverandre for gitt. Tips. Begynn å oppføre deg som om du har noe annet på gang. Sjekk telefonen ofte. Doll deg opp og dra ut en tur. Kom litt senere hjem enn avtalt.... Du trenger ikke ha noen ande, men gjør han mistenksom.... Gir han beng i det du gjør, så er han ikke verdt å kaste vekk mer tid på. Livet er for kort til å kaste vekk på slikt...
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 2 minutter siden, michaeline__07 skrev: Og det var en i slekta di? Hæ? Anonymkode: b56c8...3d7
michaeline__07 Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: b56c8...3d7 Ja, det sto at søstern din holdt på med noe sånt. Er det tull?
Notisblokk Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Jeg ville sagt til han "vi må prate".. Satt av tid og virkelig forklart han hvordan du føler det. Spurt om det er en måte å fikse dette på eller om det er sånn han ønsker det skal være. Han burde ta en tur til legen og forklart problemet hvis han ikke vet hvorfor det er sånn som det er. Du skal ha det bra, du skal føle at du blir verdsatt og at den du er sammen med ønsker deg av alt. Du skal ikke føle deg som en sexdukke eller en uro for om han liker deg. Håper det ordner seg for dere. Ikke kjekt å ha det som dette. Lykke til!
Sheherasade Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Huff TS, så trist! Jeg var i et ganske sex-løst forhold tidligere hvor jeg hadde mye mere lyst enn ham, og som deg sluttet å ta initiativ og følte skam over at jeg alltid svarte ja når han ville. Jeg følte vel at en liten del av meg døde pga. av det, og jeg ser i etterkant at det ikke kunne ha fortsatt slik. Jeg hadde nok ikke holdt ut lenge i et sånt forhold over tid, og jeg er faktisk redd for at jeg hadde endt opp med å være utro etter noen år. Dessuten blir jeg alltid forbanna over å høre om menn som ikke gidder å bry seg om damas nytelse. For noen egoistiske drittsekker! Sex handler om å ha det bra sammen og å gjøre det bra for hverandre. Hvis ikke er det jo bare "assistert masturbasjon"... eller som du selv sier, de kan like godt ha seg med en oppblåsbar dukke. Det er IKKE AKSEPTABELT! Du får gi ham en skjennepreken og si at hvis han ikke gidder å ta seg bryet med å gjøre det godt for deg kan han like godt glemme det. TS, stå på ditt. Det er helt legitimt at folk har ulik sex-lyst. Men å ta den andre for gitt og være egoistisk i senga. Det er IKKE greit. Og så må du kanskje rett og slett bestemme deg for om du kan/orker å være i et forhold med lite sex. 13 minutter siden, 2Bhonest skrev: Vi menn har en tedens til å ta jenta litt for gitt, når vi først har fått henne på kroken. Han har deg og du på en måte er inneforstått med situasjonen. Man tar hverandre for gitt. Tips. Begynn å oppføre deg som om du har noe annet på gang. Sjekk telefonen ofte. Doll deg opp og dra ut en tur. Kom litt senere hjem enn avtalt.... Du trenger ikke ha noen ande, men gjør han mistenksom.... Gir han beng i det du gjør, så er han ikke verdt å kaste vekk mer tid på. Livet er for kort til å kaste vekk på slikt... Eh. Nei. Å spille spill på den måten er bare så utrolig teit. Hvis man ikke kan være ærlige overfor hverandre og si det som det er, hva slags forhold har man da? Hvordan skal man kunne bygge opp tillit og ærlig kommunikasjon om man oppfører seg som usikre tenåringer? Dette blir for dumt. Ellers kan jeg være enig i den siste linjen. 5
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 (endret) 21 timer siden, Sheherasade skrev: Huff TS, så trist! Jeg var i et ganske sex-løst forhold tidligere hvor jeg hadde mye mere lyst enn ham, og som deg sluttet å ta initiativ og følte skam over at jeg alltid svarte ja når han ville. Jeg følte vel at en liten del av meg døde pga. av det, og jeg ser i etterkant at det ikke kunne ha fortsatt slik. Jeg hadde nok ikke holdt ut lenge i et sånt forhold over tid, og jeg er faktisk redd for at jeg hadde endt opp med å være utro etter noen år. Dessuten blir jeg alltid forbanna over å høre om menn som ikke gidder å bry seg om damas nytelse. For noen egoistiske drittsekker! Sex handler om å ha det bra sammen og å gjøre det bra for hverandre. Hvis ikke er det jo bare "assistert masturbasjon"... eller som du selv sier, de kan like godt ha seg med en oppblåsbar dukke. Det er IKKE AKSEPTABELT! Du får gi ham en skjennepreken og si at hvis han ikke gidder å ta seg bryet med å gjøre det godt for deg kan han like godt glemme det. TS, stå på ditt. Det er helt legitimt at folk har ulik sex-lyst. Men å ta den andre for gitt og være egoistisk i senga. Det er IKKE greit. Og så må du kanskje rett og slett bestemme deg for om du kan/orker å være i et forhold med lite sex. Eh. Nei. Å spille spill på den måten er bare så utrolig teit. Hvis man ikke kan være ærlige overfor hverandre og si det som det er, hva slags forhold har man da? Hvordan skal man kunne bygge opp tillit og ærlig kommunikasjon om man oppfører seg som usikre tenåringer? Dette blir for dumt. Ellers kan jeg være enig i den siste linjen. Noen menn må bare taes ved nakkekraven og ristes litt... Har du noen bedre forslag til hvordan man gjør det eller mener du at menn noen ganger ikke trenger en mental ørefik? Endret 28. mai 2016 av 2Bhonest
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 22 timer siden, Notisblokk skrev: Jeg ville sagt til han "vi må prate".. Satt av tid og virkelig forklart han hvordan du føler det. Spurt om det er en måte å fikse dette på eller om det er sånn han ønsker det skal være. Han burde ta en tur til legen og forklart problemet hvis han ikke vet hvorfor det er sånn som det er. Du skal ha det bra, du skal føle at du blir verdsatt og at den du er sammen med ønsker deg av alt. Du skal ikke føle deg som en sexdukke eller en uro for om han liker deg. Håper det ordner seg for dere. Ikke kjekt å ha det som dette. Lykke til! Lege? Så dramatisk. Det kan vel være at han ikkehar like stor sexlyst som ts. Helt normalt og helt ufarlig Anonymkode: 6a75c...050
Notisblokk Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lege? Så dramatisk. Det kan vel være at han ikkehar like stor sexlyst som ts. Helt normalt og helt ufarlig Anonymkode: 6a75c...050 Ja selvsagt. Men nå skrev jeg "Han burde ta en tur til legen og forklart problemet hvis han ikke vet hvorfor det er sånn som det er" som jeg mente med at det kanskje kunne være noe legen kunne hjelpe med hvis han faktisk har lyst men ikke turt å sagt til TS.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Du er heldig, jeg får for mye sex Anonymkode: 56246...7ad
Sh999 Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Den 27. mai 2016 at 20.18, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men jeg får bare begynne ett sted.. Jeg og samboeren min har for lite sex etter min mening. I tillegg så vil han aldri ha sex når jeg tar initativ, men forventer det når han selv vil som er ca 1-2 ganger I uken. Vi har ikke vært sammen så lenge, så jeg føler vi burde hatt mer sex nå.. Om det er så lite sex I forholdet allerede er jeg redd for hvordan det blir om noen år. I tillegg så tar han aldri initativ til å kysse eller kose. Jeg har I det siste trekt meg litt unna fordi jeg føler at jeg ikke vil ta så mye iniativ lengre, og jeg har begynt å føle meg som en slags sexdukke som han har sex med for å dekke ett behov, og ikke for at han har lyst å være sammen med meg og gjøre forholdet vårt bedre med deilig sex.. Jeg synes det er vanskelig å si nei til sex selv, både fordi jeg som oftest har lyst og fordi jeg vil at forholdet vårt skal være bra. Han har nevnt dette med at jeg alltid sier ja.. og ler av det.. dette er også en av grunnene til at jeg ikke vil si ja lengre. Jeg kan ellers legge til at han jobber en del, er litt overvektig, og unnskylder seg gjerne med at han er trøtt og sliten. Jeg har til tider tenkt at kanskje vekten hans gjør at han synes det å ha sex er slitsomt. Dette har han nevnt selv, ikke at vekten er problemet, men at han blir sliten under sex. Derfor gjør jeg mye av jobben når vi først har sex; jeg sitter på top, suger ham, runker ham.. ja.. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, og helt I begynnelsen når sexlivet startet å dabbe litt av.. Nå føler jeg meg som jeg nevnte over som en sexdukke, jeg føler bare han har sex med meg for å tømme seg noen ganger I uken.. jeg føler ikke han har lyst på meg på same måte som før. Jeg er en attraktivt jente, ser bra ut, er slank med former, og er veldig fornøyd med meg selv. Men jeg føler at dette går utover selvtilliten min og selvbildet mitt når han ikke har lyst på meg :-( Når jeg har spurt han om han har mistet følelser og om det kan være grunnen, så sier han at det ikke er tilfellet. Han sier bare at han ikke er forelsket lengre, men elsker meg.. Anonymkode: e3a82...585 Hei TS! Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og ja det går automatisk utover selvtillitten! Det er vondt og det blir til slutt en vond sirkel! Skjønner også veldig godt at det er vanskelig å si nei når han først tar initiativ. Men kanskje prøv en gang og se, selv om det koster litt? Det jeg gjorde var og ikke bry meg så mye mer/stresse så mye med det, og da kom det seg plutselig av seg selv. Men det tok noen mnd. Husker jeg gikk rundt med et savn hele tiden, for sex er så mye mer enn bare sex. Håper det ordner deg for dere🙏
Sheherasade Skrevet 28. mai 2016 #13 Skrevet 28. mai 2016 4 timer siden, 2Bhonest skrev: Noen menn må bare taes ved nakkekraven og ristes litt... Har du noen bedre forslag til hvordan man gjør det eller mener du at menn noen ganger ikke trenger en mental ørefik? Vet ikke om du refererer til den siste paragrafen min, men selvsagt mener jeg det (det bør visse kvinner også, men det er en annen sak. Jeg bare nevner det her for ikke å få det til å se ut som om bare menn kan være idioter). Jeg mener likevel ikke at det å lyve og å late som om man har andre menn som er interessert er en god idé. Hva er i veien med å bare være ærlig og si at han må skjerpe seg, eller så forlater man ham? Hvorfor skal man gidde å spille idiotiske spill? Det ville i hvert fall vært under min verdighet.
Gjest 2Bhonest Skrevet 29. mai 2016 #14 Skrevet 29. mai 2016 11 timer siden, Sheherasade skrev: Vet ikke om du refererer til den siste paragrafen min, men selvsagt mener jeg det (det bør visse kvinner også, men det er en annen sak. Jeg bare nevner det her for ikke å få det til å se ut som om bare menn kan være idioter). Jeg mener likevel ikke at det å lyve og å late som om man har andre menn som er interessert er en god idé. Hva er i veien med å bare være ærlig og si at han må skjerpe seg, eller så forlater man ham? Hvorfor skal man gidde å spille idiotiske spill? Det ville i hvert fall vært under min verdighet. Nå prøver jeg å "lure" ut av deg hva en kvinne ville gjort for å gi mannen en " mental ørefik" med beskjed om å følge med. Jeg kan skrive under på at det du foreslår ikke vil gå inn hos mannen. Iallefall ikke hos meg og ikke hos mange andre menn. Hvor mange historier har man ikke lest om at et brudd i et forhold kommer som et sjokk på mannen, mens hun er ferdig med bruddet og kan gå videre. Om det er fordi vi menn ikke vil eller om det fordi vi ikke kan se at forholdet går mot stupet, vet jeg ikke. Jeg snakker også av egen erfaring der jeg viste at forholdet skrantet og bruddet kom mer eller mindre som et sjokk. I ettertid viste det seg at jeg ikke hadde tatt de signalene om kommunikasjon som hun hadde sendt ut, så derfor kan jeg gi de rådene til TS om hva som skal til å vekke opp gubben. Dine råd ville en gang mellom meg og deg, ført til brudd.... Dessverre, men om jeg i dag er såpass "opplyst"??? Man kommer sikkert til å gjøre nye feil i forhold, men ikke de samme som sist...Forhåpentligvis.
Sheherasade Skrevet 29. mai 2016 #15 Skrevet 29. mai 2016 1 time siden, 2Bhonest skrev: Nå prøver jeg å "lure" ut av deg hva en kvinne ville gjort for å gi mannen en " mental ørefik" med beskjed om å følge med. Jeg kan skrive under på at det du foreslår ikke vil gå inn hos mannen. Iallefall ikke hos meg og ikke hos mange andre menn. Hvor mange historier har man ikke lest om at et brudd i et forhold kommer som et sjokk på mannen, mens hun er ferdig med bruddet og kan gå videre. Om det er fordi vi menn ikke vil eller om det fordi vi ikke kan se at forholdet går mot stupet, vet jeg ikke. Jeg snakker også av egen erfaring der jeg viste at forholdet skrantet og bruddet kom mer eller mindre som et sjokk. I ettertid viste det seg at jeg ikke hadde tatt de signalene om kommunikasjon som hun hadde sendt ut, så derfor kan jeg gi de rådene til TS om hva som skal til å vekke opp gubben. Dine råd ville en gang mellom meg og deg, ført til brudd.... Dessverre, men om jeg i dag er såpass "opplyst"??? Man kommer sikkert til å gjøre nye feil i forhold, men ikke de samme som sist...Forhåpentligvis. Jeg snakker ikke om hinting. Jeg snakker ikke om å foreslå måter å forbedre seg. Jeg snakker om at dama setter seg ned og sier "Nå må du bli bedre i senga, og fokusere mer på min nytelse, ellers forlater jeg deg". Hvis mannen fremdeles ikke fatter det... er det virkelig noe mer man kan gjøre da? Hvis mannen ikke forstår det likevel er det vel håpløst å skulle ta opp noen som helst saker i forholdet, eller hva? Hvorfor mener du at noen menn virkelig er så uimottagelige til at man snakker om problemer? Er de rett og slett analfabeter i kommunikasjon, eller hva er greia? Mener du virkelig at spill er mer effektivt enn ærlig og til tider brutal kommunikasjon= (Jeg vet at min mann i hvert fall er fantastisk til å kommunisere, og tar meg på alvor når jeg tar opp problemer. Så det er jo i hvert fall ikke noe felles for alle menn, bare så det er klart.)
Gjest 2Bhonest Skrevet 29. mai 2016 #16 Skrevet 29. mai 2016 7 timer siden, Sheherasade skrev: Jeg snakker ikke om hinting. Jeg snakker ikke om å foreslå måter å forbedre seg. Jeg snakker om at dama setter seg ned og sier "Nå må du bli bedre i senga, og fokusere mer på min nytelse, ellers forlater jeg deg". Hvis mannen fremdeles ikke fatter det... er det virkelig noe mer man kan gjøre da? Hvis mannen ikke forstår det likevel er det vel håpløst å skulle ta opp noen som helst saker i forholdet, eller hva? Hvorfor mener du at noen menn virkelig er så uimottagelige til at man snakker om problemer? Er de rett og slett analfabeter i kommunikasjon, eller hva er greia? Mener du virkelig at spill er mer effektivt enn ærlig og til tider brutal kommunikasjon= (Jeg vet at min mann i hvert fall er fantastisk til å kommunisere, og tar meg på alvor når jeg tar opp problemer. Så det er jo i hvert fall ikke noe felles for alle menn, bare så det er klart.) Det er ikke kommunikasjon. Det er en kommando eller et ultimatum. har man først stilt et slikt ultimatum, så må man gjennomføre det eller for all fremtid i forholdet ikke kunne stille slike ultimatum... Det er ikke vanskelig å sette seg på bakbeina, om man skulle bli kommandert slikt. Om du gjør slikt med din mann, så er det vel ikke så rart han er flink til å kommunisere. Han er vel dressert til å svare det du vil høre....
Sheherasade Skrevet 29. mai 2016 #17 Skrevet 29. mai 2016 1 time siden, 2Bhonest skrev: Det er ikke kommunikasjon. Det er en kommando eller et ultimatum. har man først stilt et slikt ultimatum, så må man gjennomføre det eller for all fremtid i forholdet ikke kunne stille slike ultimatum... Det er ikke vanskelig å sette seg på bakbeina, om man skulle bli kommandert slikt. Om du gjør slikt med din mann, så er det vel ikke så rart han er flink til å kommunisere. Han er vel dressert til å svare det du vil høre.... Det var et eksempel på klar kommunikasjon. Jeez. Forøvrig har du ikke kommet med noen bedre eksempler selv enn å be TS late som om hun har noen på si...??? Huff, la oss ikke kuppe tråden. Det er TS' problem vi skal diskutere her. Ikke kverulering rundt kommunikasjon.
Gjest 2Bhonest Skrevet 30. mai 2016 #18 Skrevet 30. mai 2016 15 timer siden, Sheherasade skrev: Det var et eksempel på klar kommunikasjon. Jeez. Forøvrig har du ikke kommet med noen bedre eksempler selv enn å be TS late som om hun har noen på si...??? Huff, la oss ikke kuppe tråden. Det er TS' problem vi skal diskutere her. Ikke kverulering rundt kommunikasjon. Den er grei frøken...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå