AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Vi er i en veldig pressa tid hvor det florerer bilder på insta osv. Mødrene bytter ut vognene som om det er forbruksvar og tøyet skal være "riktig" Man skal ha alt, men alle har ikke råd til det. Ikke minst er det dyrt å ha flere barn. Er ute etter svar fra de som bruker mer enn hva de burde på ting de ikke må og hvorfor de blir påvirket. Hvordan er det? Jeg spør for å forstå mer og ikke dømme. Tenker også at det er mange som sikkert føler at de må ha hele "pakka" når det kommer til hus og hjem osv. Føler flere burde blitt mer åpen om at det er greit å ikke ha råd. I tillegg påvirker jo de som ikke har råd hverandre også til å bruke mer. Jeg lurer på hva som gjør at man tar unødvendige økonomiske valg. Hvis noe vil være helt ærlige :-) Er også interesserte i andre grunner til man føler slikt press Anonymkode: 9876b...158
Gjest AryaKillie Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Jeg er en av de som setter barnas ve og vel før luksus. Har grei inntekt men vogn har jeg kjøpt brukt, annet babyutstyr har jeg fått gode priser på. Klær kjøper jeg på Cubus/HM, bortsett fra uteklær og sko som er av god kvalitet. Trenger ikke pimpe opp barna mine med dyre klær og dilldall, de er jo dyrebare, nydelige og luksuriøse i seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå