Gå til innhold

Gjør vondt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex før første gang i går og fikk tilbakemelding om at hun syntes det var vondt til tider og at den føltes litt for stor. Bare jeg som kanskje kjørte litt for hardt, eller henne som var for trang? Mener selv jeg har en middels-mellomstor pikk. 

Anonymkode: 73076...5fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en blanding av flere ting.

Usikkerhets momentet, er nok en av dem.

Ta det forsiktigere neste gang da, bruk glid.

Ta den inn forsiktig. Prøv å bare ha den der mens dere kysser og tar og ser på hverandre. Nyt når hun klemmer rundt den, eller klemm litt på puppen hennes når hun klemmer din. Se hvor leng dere klarer, kos dere langsomt. Hun kan bestemme litt hvordan hun vil ha deg.

Hørtes det litt fint ut.

Anonymkode: d1a77...917

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro det handler om at jenta ikke var kåt/våt nok og ikke klarte å slappe av. Selvfølgelig en sjanse for at du er "for stor", men ikke automatisk gå ut i fra det.

Anonymkode: 35298...073

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro det handler om at jenta ikke var kåt/våt nok og ikke klarte å slappe av. Selvfølgelig en sjanse for at du er "for stor", men ikke automatisk gå ut i fra det.

Anonymkode: 35298...073

Det kan godt stemme det, men virket ikke sånn i dette tilfelle her hvor det nesten rant..

men takk for svar. :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en blanding av flere ting.

Usikkerhets momentet, er nok en av dem.

Ta det forsiktigere neste gang da, bruk glid.

Ta den inn forsiktig. Prøv å bare ha den der mens dere kysser og tar og ser på hverandre. Nyt når hun klemmer rundt den, eller klemm litt på puppen hennes når hun klemmer din. Se hvor leng dere klarer, kos dere langsomt. Hun kan bestemme litt hvordan hun vil ha deg.

Hørtes det litt fint ut.

Anonymkode: d1a77...917

Supre tips, takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje forid du puttet den inn i rumpa hennes?

Prøv vaginaen neste gang, så skal du se at hun ikke klager på smerter.

Det er i alle fall ikke fordi pikken din er stor, den kan du bare legge død med en gang.

Anonymkode: c6dca...05f

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje forid du puttet den inn i rumpa hennes?

Prøv vaginaen neste gang, så skal du se at hun ikke klager på smerter.

Det er i alle fall ikke fordi pikken din er stor, den kan du bare legge død med en gang.

Anonymkode: c6dca...05f

Målte nettopp. 21 cm lengde og 15,8 cm omkrets. snittet ligger vel på 14-15 cm i lengde?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er du for en "mann"- utleverer damen på kvinneguiden og spør andre om hvorfor hun fikk viondt???? hvordan kan vi vite det????? er det ikke mer riktig å spørre den damen??? du som skal ha bekreftelse på størrelsen din??

:a034:

Anonymkode: 05e10...232

AnonymBruker
Skrevet

Målte nettopp. 21 cm lengde og 15,8 cm omkrets. snittet ligger vel på 14-15 cm i lengde?

Herregud, du har jo en skikkelig stor penis da.... :P Stakkars jente.... Og snittet er på 10-12cm i omkrets :O

Anonymkode: e9f2a...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nice mann! Velkommen i gruppen for det damer elsker fra naturens side.

19 cm lang og 14 cm omkrets her. :kul:

Anonymkode: b2afa...8de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg fått vondt også! Og jeg har hatt et aktivt sexliv de siste 14 åra!

Anonymkode: 3f1c9...e2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg fått vondt også! Og jeg har hatt et aktivt sexliv de siste 14 åra!

Prøver du å si at siden du har hatt så mye sex at musen din er blitt vid? isåfall er dette feil.:kul:

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har 16 cm. Og hadde fått kjempe vondt hvis den var lengre. 16 er maks for meg! 

Kanskje hun er nervøs og ikke klarer å slappe skikkelig av. Jeg hadde veldig vondt de første gangene. Klarte ikke slappe av i alle musklene der nede og følte jeg "sprengtes". Var ikke noe godt altså.. Men når jeg ble trygg på meg selv og han så ble det godt :) ta det rolig, la henne få bli vandt til deg. Kjør romantisk, koselig og rolig stil til dere er veldig trygge. Så kan dere begynne å eksperimentere etterpå! :)

Anonymkode: 0b6f4...853

AnonymBruker
Skrevet

Prøver du å si at siden du har hatt så mye sex at musen din er blitt vid? isåfall er dette feil.:kul:

Ehm, nei, tenkte mer at det aldri er behagelig med en penis som stanger opp i skjedeveggen. Hadde musa mi blitt vid hadde jeg vel ikke fått vondt av en sånn str ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

WOW!!

En skikkelig feit og svær pikk!!!

Skjønner at hun fikk vondt...

Anonymkode: 49215...e76

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, nei, tenkte mer at det aldri er behagelig med en penis som stanger opp i skjedeveggen. Hadde musa mi blitt vid hadde jeg vel ikke fått vondt av en sånn str ;)

oja.. beklager:kul:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er du for en "mann"- utleverer damen på kvinneguiden og spør andre om hvorfor hun fikk viondt???? hvordan kan vi vite det????? er det ikke mer riktig å spørre den damen??? du som skal ha bekreftelse på størrelsen din??

:a034:

Anonymkode: 05e10...232

Vi på KG vet alt. 

Eller i det minste kan vi komme med tåpelige kommentarer. 

Skrevet

TS, få henne ordentlig kåt først. Og ikke bare kjør og pump på. Ta det rooolig i starten, og så får du styre tempo etter hennes reaksjoner videre. Du kan godt også bare holde deg stille i henne så hun blir vant til størrelsen og klemme rundt med musklene. Dere kan også prøve med henne oppå, så hun både kan styre tempo og hvor dypt hun vil ha det. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til klubben. Selv målte jeg akkurat meg selv til å være 30 cm lengde og 22 cm omkrets.

Anonymkode: 0bb14...648

• Liker 1
Gjest Loverdose 2.0
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Middels sa du? Tror du fint passer i stor/over gjennomsnittet kategorien mann. Ta det litt mer med ro neste gang, ikke bunn henne da dette er særdeles smertefullt for oss kvinner (iallefall de fleste, jeg kan ikke snakke for alle), med andre ord ikke ta den helt inn. Sannsynligheten for at du støter i bunnen på henne om du tar den helt inn er skyhøy (normalt sett er skjeden rundt 10 cm dyp). Bruk eventuelt fingre på henne først for å varme opp litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...