missfidget Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Har lyst å prøve ut de jeansen som var anbefalt i VG guiden, nemlig Diesel Zathan. Hvor går jeg? Carlings, f. eks?
Gjest Ethereal Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Har lyst å prøve ut de jeansen som var anbefalt i VG guiden, nemlig Diesel Zathan. Hvor går jeg? Carlings, f. eks? Carlings og JC har Diesel. Men en advarsel: Kjæresten min er høy og tynn, og jeg lurte på ham en Zathan, som han IKKE likte fordi den var trang i lårene (og han er som sagt gutt!) og også relativt kort i livet. Zathan er en typisk guttemodell, og jeg FATTER ikke hvorfor VG da anbefaler den til jenter med former. Tror jeg må lage min egen jeansguide
missfidget Skrevet 1. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2004 Carlings og JC har Diesel. Men en advarsel: Kjæresten min er høy og tynn, og jeg lurte på ham en Zathan, som han IKKE likte fordi den var trang i lårene (og han er som sagt gutt!) og også relativt kort i livet. Zathan er en typisk guttemodell, og jeg FATTER ikke hvorfor VG da anbefaler den til jenter med former. Tror jeg må lage min egen jeansguide Hmmm... Om de har stretch i da? D er veldig rart ja....hun på websider så veldig like ut meg i kroppen, høy med kurver og lang i bein. Er det da verdt å prøve en gang guttemodell da?
Gjest Ethereal Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Såvidt jeg vet, er det ikke stretch i den (det er vel ikke vanlig i guttebukser, såvidt jeg vet). Prøve kan du jo gjøre uansett. Ikke skjønner jeg hvorfor VG bruker smale guttebukser på en jentekropp.
Tusseline Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Diesel fås på Carlings, Bik Bok, Abstinenze, JC og Vanessa (tror jeg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå