Gå til innhold

Starte en blogg

Strikkeberta

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden hatt lyst til å starte en blogg hvor det skriver om sex,sexualitet, BDSM, fetisjer,  hva folk mener er tabu og ikke..

Hvordan tror dere en slik blogg ville blitt mottatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne blogger kommer gjerne fort høyt på topplista, og blir der av forskjellige grunner i svært kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepiker lå på topplisten sålenge bloggen eksisterte. Nå viste den seg å være fiktiv, men den omhandlet sexlivet til tre Oslojenter. Sålenge du klarer å engasjere og skriver bra, så blir det nok godt mottatt.

Endret av Milio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milio skrev:

Flinkepiker lå på topplisten sålenge bloggen eksisterte. Nå viste den seg å være fiktiv, men den omhandlet sexlivet til tre Oslojenter. Sålenge du klarer å engasjere og skriver bra, så blir det nok godt mottatt.

Spiller forsåvidt ingen rolle for meg om den kommer på topplisten eller ikke (selv om jeg ærlig skal innrømme at det hadde vært litt gøy å havne på topplisten)..  Føler at det på mange måter er et behov , om jeg kan bruke det ordet, for nettopp en slik blogg..  Har allerede flere som kunne tenke seg å gjesteblogg om forskjellige festisjer og slikt..  Det som var tabu for få år siden, er det ikke i dag, men det skal likevel ikke snakkes så høyt om.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike blogger har kommet og gått de årene jeg har fulgt med. Det er kun to som har greid å holde både høy kvalitet, høye lesertall OG kontinuitet i innleggene, Flinke Piker og hva - het - nå - den - andre, som faktisk var ekte jenter som skrev om one - night - stands og pinlige episoder på soverommet. De andre jeg har sett, har vært preget av labert innhold, (dårlig språk, glorete, rotete eller amatørmessig design) Nå har jeg aldri gått inn for å følge en blogg med innhold som dette, men mitt inntrykk er i alle fall at de ser ut til å gå fort tomme for inspirasjon og slutter å oppdatere etter noen få uker.

En BRA blogg av denne typen ville nok fått mange lesere! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, WalkerTexas skrev:

Slike blogger har kommet og gått de årene jeg har fulgt med. Det er kun to som har greid å holde både høy kvalitet, høye lesertall OG kontinuitet i innleggene, Flinke Piker og hva - het - nå - den - andre, som faktisk var ekte jenter som skrev om one - night - stands og pinlige episoder på soverommet. De andre jeg har sett, har vært preget av labert innhold, (dårlig språk, glorete, rotete eller amatørmessig design) Nå har jeg aldri gått inn for å følge en blogg med innhold som dette, men mitt inntrykk er i alle fall at de ser ut til å gå fort tomme for inspirasjon og slutter å oppdatere etter noen få uker.

En BRA blogg av denne typen ville nok fått mange lesere! :)

Dørstokk mila er den tyngste mila sies det.. Driver og tar et par runder med meg selv i ringen ennå, for om jeg starter en slik blogg, så vil jeg jo at det skal holde seg oppe leeeeeeeeeeeenge.. Ligger mye jobbing bak blogg, og i allefall en slik blogg tenker jeg.. Vil selvfølgelig gjøre mitt for at det ikke skal være dårlig språk etc.. 

Flinke Piker og den andre som jeg heller ikke i skrivende stund kommer på navnet til, var fiktive blogger..  Min blogg vil nok i den henseendet være en "ekte" blogg, da mye av det jeg tenker å skrive om, vil være ut fra mine egne opplevelser og erfaringer innen div temaer og sjangere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre bloggen het Walk of Shame, og den var ikke fiktiv, så langt jeg har fått med meg?

Som sagt, jeg tror nok at det fins mange lesere til denne typen blogg, så lenge kvalitet og kontinuitet opprettholdes. Men du må jo også tenke på hvorvidt du vil være komfortabel med at noen finner ut hvem du er, og dermed setter ansiktet ditt på alt du har publisert - om du har tenkt å være anonym.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...