AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Traff en "fyr" for 2 år siden i forbindelse med møte i jobben. Kjente jeg reagerte på han og syns han var veldig flott, men jeg hadde ikke interesse av å gjøre noe ut av det. I dag var jeg tilfeldigvis innom kjøpesenteret i lunsjen og da plutselig dukket han opp foran meg uten at jeg tok kontakt med han, jammen kjente jeg det kilte i magen igjen, jammen faen da går ikke dette forelskelsetullet over etter kort tid? Anonymkode: f4fea...6aa
KaDust Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 En "fyr"? Var han ikke en ordentlig fyr da eller? Nja, er vel bare noen som gir kiling i magen når man ser de. Hvis du ikke kjenner fyren eller har snakket med han, vil jeg ikke kalle det forelskelse. Er vel heller det at du bare synes han er veldig attraktiv. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 mulig det er bare seksuelt. har jo prata med han men når han åpna kjeften så hadde han en dialekt jeg normalt ikke liker og derfor ikke interessert i folk derfra. Derfor jeg lurer på hva som skjedde oppi huet mitt i dette tilfellet. Anonymkode: f4fea...6aa
Gjest krokodillen Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Traff en "fyr" for 2 år siden i forbindelse med møte i jobben. Kjente jeg reagerte på han og syns han var veldig flott, men jeg hadde ikke interesse av å gjøre noe ut av det. I dag var jeg tilfeldigvis innom kjøpesenteret i lunsjen og da plutselig dukket han opp foran meg uten at jeg tok kontakt med han, jammen kjente jeg det kilte i magen igjen, jammen faen da går ikke dette forelskelsetullet over etter kort tid? Anonymkode: f4fea...6aa Du er ikke forelska men betatt/tiltrukket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå