Marina75 Skrevet 1. november 2004 #1 Del Skrevet 1. november 2004 Måtte bare si det.. syntes litt synd på meg selv akkuratt nå.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 Hvorfor syns du synd på deg selv??!?? :o Snart en måned siden jeg slutta å røyke og jeg føler meg bare så frisk og god og heldig som har sluttet å forgifte kroppen min! Tenk positivt!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. november 2004 #3 Del Skrevet 1. november 2004 Måtte bare si det.. syntes litt synd på meg selv akkuratt nå.. :cry: :o Hvorfor det? Fordi du ikke lenger trekker ned tjære, kullos og nikotin i lungene????? Du kommer til å få et nytt liv. Vær glad for at du har tatt en såå utrolig klok beslutning! Selv har jeg vært røykfri siden mars 2003! Anbefales på det sterkeste!!!!! GO GIRL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 1. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2004 Takk for det Titti. Går nok bedre om en stund. Gratulerer til deg som har klart deg en måned. Kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 1. november 2004 #5 Del Skrevet 1. november 2004 Så flott at du slutter å røyke! Det har jeg gjort også, helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #6 Del Skrevet 1. november 2004 Knallbra,går nok bedre dag for dag.Men du kan få lyst på røyk avogtil ,men stå imot.slutta for 1 1/2 år siden,hender enda at NÅ hadde det vært godt med en røyk,men det varerbare noen sekunder. Stå imot ,tenk på alle fordelene med å slutte å røyke. helsa,huden,lukta. stoltheten.stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå