Gå til innhold

5 år, fortsatt ikke over han :/

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, hadde ikke fått med meg at det var liv i denne tråden igjen :)

Jeg sitter nok fast i en hekt, ja.. Får kjøpe den boka...

Jeg vil IKKE ha han tilbake, for hvem vil vel være sammen med en drittsekk som ikke respekterer deg nok til å spille med åpne kort og gå bak ryggen din med andre? Men dessverre er ikke hjertet mitt enig med fornuften min, og sier noe helt annet... Og det flere år etter at jeg trodde jeg var over han, bare fordi jeg tilfeldig møter han på butikken.. Jeg brukte over 2 år på å gråte og forbanne han og komme meg videre.. så har det vært 3 rolige år hvor jeg var ute på dater, og ikke tenkte på han i det hele tatt.. og så boom... nå sitter jeg der igjen.. Har heldigvis ikke møtt han siden jeg opprettet denne tråden da :)

Godt å se at flere kjenner seg igjen, og dere som sier: kvel tankene: hvordan gjør jeg det?

Anonymkode: 091b1...309

Om du ikke har tenkt på ham på tre år, så er det lite trolig at han har skylden for at det ikke har klaffet med noen andre. Det handler nok heller om fantasiene du hadde sett for deg med dere to i, og at du ikke har funnet noen andre du kan tenke på samme måte om, enn om han som person. Om du først forandrer måten du "snakker" til deg selv på, så vil nok følelsene også følge etter på sikt. Ikke gi ham "skylda" for at du ikke har kommet i gang med noen andre, ikke definer ham som "drømmemannen" eller tenk på det som "knuste drømmer". Vi kan ikke bestemme over egne følelser, men det er vi selv som definerer tingene i livet vårt. Det høres veldig banalt ut å bare forandre "språk", men det er faktisk et vesentlig steg i riktig retning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...