AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Hei, jeg har en som skylder meg penger og har tenkt til å sende faktura siden han har kuttet ut kontakten med meg. På fakturaen må jeg skrive adresse, men den har jeg ikke. Noen som vet hvordan jeg finner den? På 1881 så finner jeg kun postnummer. Anonymkode: d715a...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Da sender du det til navn og postnummeret/stedet. Noen har ikke mer adresse enn det. Anonymkode: 5f0d8...2a2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Dersom du har en sak mot vedkommende kan du få folkregistrert adresse fra Skatteetaten. Litt usikker på hva de krever av dokumentasjon. Om du må sende begjæring til namsmannen etter hvert, så må du jo ha både det og fødselsdato. Pass på at du sender korrekte brev og varsler fra begynnelsen. Anonymkode: 605c7...fa7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da sender du det til navn og postnummeret/stedet. Noen har ikke mer adresse enn det. Anonymkode: 5f0d8...2a2 Tusen takk, men programmet jeg ønsker å bruke krever at man skriver adressen. Hva gjør jeg da? TS Anonymkode: d715a...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, men programmet jeg ønsker å bruke krever at man skriver adressen. Hva gjør jeg da? TS Anonymkode: d715a...c8e Prøv å skriv NA = Not available Eller rett og slett skriv for hånd på faktura og konvolutt. Anonymkode: 5f0d8...2a2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å skriv NA = Not available Eller rett og slett skriv for hånd på faktura og konvolutt. Anonymkode: 5f0d8...2a2 Tusen Takk! 3 minutter siden, Gud skrev: De pengene er nok tapt... Det tror jeg også, men kommer til å sende faktura uansett siden det ikke koster såpass lite. Egentlig planlagt å ta det helt til inkassosak om personen ikke gjør opp for seg. Det blir i hvert fall litt mer konsekvenser enn om jeg bare kutter kravet fordi personen ikke gidder å svare meg. TS Anonymkode: d715a...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå