ajarRun Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har lyst til å kjøpe bøker. Ble inspirert av:
Anglofil Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 (endret) Jeg bruker mange forskjellige, alt ettersom hva jeg ser etter. Jeg går stort sett etter pris, den kan jo variere veldig. Jeg handler stort sett fra: The Book Depository (gratis frakt) Amazon.co.uk Amazon.com ebay.co.uk ebay.com Abebooks.co.uk Abebooks.com cdon.com Ofte bruker jeg også denne for å finne billige bøker. Mvh Yvonne Endret 27. mai 2016 av Yvonne
Gjest Tom/Loki Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Norli Amazon cdon Tanum Ark Bokkilden Bokeksperten
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Om det ikke er helt nye titler, bruker jeg ofte antikvariat.net, da kan man få de mye rimeligere. Skal jeg ha nye danske eller svenske bøker, eller pensum, liker jeg adlibris. Ellers er det hipp som happ med Norli, Tanum og Ark. Skal jeg bare kikke liker jeg Eldorado bokhandel, synes de har veldig godt utvalg. Og så prøver jeg å støtte de små, uavhengige som f.eks Bislet bok Anonymkode: 1ba5c...7c5
Viljaa Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 På nett synes jeg at Haugenbok er beste norske. De har veldig rask leveringstid og god service. Ellers går det i amazon, både amerikansk og britisk. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, Viljaa skrev: På nett synes jeg at Haugenbok er beste norske. De har veldig rask leveringstid og god service. Ellers går det i amazon, både amerikansk og britisk. Enig! Anonymkode: 5c6df...1d7
Gjest Notatboka Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Ark, cdon eller adlibris, litt ettersom hva jeg er ute etter
Million Skrevet 29. mai 2016 #8 Skrevet 29. mai 2016 Skal jeg ha engelske bøker, bruker jeg stort sett Amazon.co.uk. eller den amerikanske. Skal jeg ha norske bøker, logger jeg meg stort sett på Haugenbok.no. De har alltid hatt gratis frakt. Ikke noe krav om minstekjøp for å få gratis frakt. De tilbyr også rente- og gebyrfri nedbetaling på kjøp. Det er rett og slett gratis nedbetaling, fint å ha om du storhandler og kjøper for veldig mye en gang...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå