AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Da jeg har lagt på meg en del de siste årene har jeg begynt å gå mer i kjoler. Men alle kjolene føler jeg henger som søppelsekker og gir meg ingen former. Ser litt på zalando, og kommer over kjoler for de som er gravide. Passformen på kjolene er akkurat slik jeg er på leting etter... Altså trang på overkropp helt til rett under bryst, og løs over mage/lår/rumpe (problemområdene mine). Vil det være rart å gå med mammakjoler uten å være gravid? Vil kjolen ligge som en "pose" over magen? Noen som vet? Anonymkode: f2cb2...570
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Jeg hadde en mammakjole som jeg prøvde som ikke gravid. Vet ikke om det var den kjolen, men den fremhevet magen, og det så ikke bra ut. Så ut som jeg var større en det jeg var. Den var i tillegg lengre foran enn bak, noe jeg aldri så på bildet, eller når jeg var gravid. Ofte har de jo mer stoff foran, eller at de legger seg på en rar måte. Ville heller sett på plus size, og funnet noe der. Vil tro at de kjolene kan være nokså like, uten at de fremhever noe.. Har og prøvd en mammacardigan, og tskjorte som ikke gravid, og de og fremhevet mageområdet.. Anonymkode: 42b84...7ec
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Jeg bruker kjoler for å skjule mage. Men da bruker jeg kjoler som har litt lavere liv enn mammakjolene, ca litt over navelen heller enn rett under puppene. De fleste kjolene fra merket Closet på zalando har denne formen, som passer meg suverent. Du kan jo bruke de som utgangspunkt for å se snitt. Merket har også plus size kjoler. Anonymkode: c98a3...1d3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg har lagt på meg en del de siste årene har jeg begynt å gå mer i kjoler. Men alle kjolene føler jeg henger som søppelsekker og gir meg ingen former. Ser litt på zalando, og kommer over kjoler for de som er gravide. Passformen på kjolene er akkurat slik jeg er på leting etter... Altså trang på overkropp helt til rett under bryst, og løs over mage/lår/rumpe (problemområdene mine). Vil det være rart å gå med mammakjoler uten å være gravid? Vil kjolen ligge som en "pose" over magen? Noen som vet? Anonymkode: f2cb2...570 Jeg kjøpte en kjole på mama-avdelingen på H&M uten å oppdage at det var mammakjole før etter ca et år. Stoffet er så mykt og deilig.. Om det ser rart ut, spørs om det er synlig ekstra plass til magen eller ikke, sånne rynker i sida på kjolen for eksempel. Men på min kjole er bare stoffet på fremsida litt lenger enn det på baksida. Det var ikke synlig da jeg hadde på meg kjolen, og bare trakk baksidestoffet litt ned, så forsiden ble trukket litt opp. Anonymkode: 4aa16...3b3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 En venninne av meg er stor, hun kjøper ofte mammabukser og er fornøyd med det. Hun ser bra ut i dem også. Anonymkode: 55e4c...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Jeg kjøpte en mammakjole på zalando. Var på tilbud, kosta bare 150ish så tenkte jeg måtte prøve. Den var i alle fall fin på meg Anonymkode: 10b29...5d0
LiseTV Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 ER vel ikke noe problem. Om du ser gravid ut så er det da berre lekkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå