AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg fødte for ca 2 uker siden, og pga premature barn må jeg bli boende på sykehuset hele sommeren. Så lurer på om noen har noen gode tips til hva jeg kan gjøre trening her? Kanskje noen har bry til å lage ett lite treningsprogram med styrketrening? Jeg tenker å gå fort/jogge i området rundt sykehuset for kondisjonen men jeg er dårlig trent i utgangspunktet og er ikke meningen å komme form og ned 10 kg på en uke 😂🙈 men noe som kan bedre formen sakte men sikkert de ukene jeg blir boende her på sykehuset ☺️ Anonymkode: 510fc...fa2
ajarRun Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Har de treningssenter på sykehuset? Eller i nærheten?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Begynn med bekkenbunnstrening. Jogging rundt på sykehusområdet, hørtes jo fint ut... Anonymkode: 1025f...4e8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 13 timer siden, amativeReflection skrev: Har de treningssenter på sykehuset? Eller i nærheten? Nei dessverre så har de ikke det, så må være øvelser jeg kan gjøre på rommet mitt her Anonymkode: 510fc...fa2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Søk på YouTube, mange fine 'hjemmevideoer'. Anonymkode: 1025f...4e8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå