Gjest singlern Skrevet 1. november 2004 #1 Del Skrevet 1. november 2004 altså...antageligvis skjer det ikke...at jeg vil forbli alene. Men det føles sånn nå. føler aldri at den "rette" vil komme... Føler at jeg aldri vil finne kjærligheten igjen. Har gitt opp liksom Noen flere som har tenkt sånn? Håper da bare det ikke er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 åh, jada, jeg har tenkt akkurat som deg maaaange ganger! Men har kommet til et punkt i livet at det ikke er vits i å savne noe man ikke har. Konsentrer deg om å leve et best mulig liv akkurat nå...Konsentrer deg om de små øyeblikkene som gir deg glede i livet ditt, stell pent med deg selv og de næmeste rundt deg. Regner med du har hørt standardreplikken "når du minst venter det............." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #3 Del Skrevet 2. november 2004 nettopp....når du minst venter det;) den er sann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå