Gå til innhold

sex med andre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en fantasi som jeg ikke har turt å fortelle dama, så jeg må bare få det ut et sted, vet ikke om det er så lurt å fortelle det så har holdt det for meg selv. 

jeg blir veldig tent av tanken på at hun ble pult av noen andre, merke at hun er tent når hun kom hjem å kjenne at hun er våt. Kysse og smake på hun, bare beføle hele kroppen hennes. Vite at hun akkurat har blitt tatt hardt, vridd seg i nytelse imens hun har stønnet skikkelig. Når jeg starter å pule hun merker jeg at hun allerede har fått og at hun har kost seg med en skikkelig hard kuk. Vil bare se at hun er skikkelig tilfredsstilt.

Jeg blir veldig kåt av denne tanken, selv vil jeg ikke ha sex med andre, men kunne deltatt om hun ønsket å hatt trekant. Men nå er dette fantasi, hadde likt det, men burde man bare holde sånt hemmelig? 

Anonymkode: ef71e...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du legger fram dette, så tror jeg du må sørge for at du forklarer henne godt hva du mener, at du faktisk er glad i henne, så hun ikke tror at du ikke er glad i henne, derfor kan hun bare pule på andre osv.

Bare så det ikke kan missforstås.

Skrevet

Oi så rart. Jeg har opplevd nettopp dette. Fikk tillatelse av mannen. Jeg hadde sex med en kollega opptil flere ganger. Utro med tillatelse kan man kanskje si? Han ville egentlig at jeg skulle ringe underveis, men det klarte jeg ikke altså.

Det hele er over for mange år siden nå, selv om jeg fortsatt jobber med kollegaen.

AnonymBruker
Skrevet

Opp til deg, men dette hadde fått meg til å revudere forholdet. Hadde blitt såret av at du synes det er ok å se eller at jeg har meg med en annen mann, men det er meg og det finnes mange som deler din fantasi:) Du får se om dette er en fantasi som er viktig nok for deg å oppleve eller ikke.

Anonymkode: 5f896...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...