Hege899 Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Skulle kjøpe samsøes theta dress idag fordi den er så fin på bildene,men den var ikke fin i stoffet synes jeg.. noen som har sett lignende kjoler?
palamina Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Ser ut som en typisk amish-kjole bortsett fra lengden, og den finnes jo ikke figursydd. Skjønner at det ikke var det du spurte etter, men syns ikke den var fin. 2
Silfen Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Jeg har skikkelig sansen for den type kjoler. Spesielt når man trenger skjule litt her og der, men samtidig er slank så de ikke blir telt, er slike fortreffelige for min del. 4
Hege899 Skrevet 26. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Jeg har skikkelig sansen for den type kjoler. Spesielt når man trenger skjule litt her og der, men samtidig er slank så de ikke blir telt, er slike fortreffelige for min del. Enig:)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 12 timer siden, palamina skrev: Ser ut som en typisk amish-kjole bortsett fra lengden, og den finnes jo ikke figursydd. Skjønner at det ikke var det du spurte etter, men syns ikke den var fin. Synes ikke det i det hele tatt Anonymkode: fe56e...4a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå