Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Så utrolig mange nydlige vesker!!! :hjerter2: http://www.lisenett.no/brudevesker.shtml Spes. nummer 4 der den likte jeg Noen som har kjøpt?
Gjest Berit_mor (ulogga) Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 Ooops.. glemte å logge meg inn :oops:
Sita Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Mange fine vesker der ja Har ikke kjøpt enda, er litt usikker om jeg skal ha også...
Cathie Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 er usikker på om jeg skal ha jeg å... tror ikke jeg skal, tror jeg kommer til å få litt problemer med å plassere den i løpet av dagen.. (Er veeeldig distre av meg )
Gjest Ingerid Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Jeg hadde veske, men det var ikke mye hjelp ettersom jeg aldri husket hvor jeg hadde lagt den fra meg. Det skjedde noe med hodet den dagen, og korttidshukommelsen for sånne ting var definitivt ikke på høyden. Det endte med at jeg plasserte leppestiften min i lommen til brudgommen og ga opp hele "holde orden på vesken min"-prosjektet, og det fungerte fint. Mer trengte jeg i grunnen ikke :-)
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Jeg tok i bruk en gammel veske jeg har fått fra min tante som var fra 1920-årene (ikke tanta, men veska )
lene24 Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Er enig med deg at vesken nr 4 er råflott!!! Den har jeg sett på lenge nå :-) Men må nok finne kjolen min før jeg kan bestille vesken :-?
Bokalven Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Den eneste jeg likte av de veskene var denne. Og denne var vel så fjernt fra min smak som man omtrent kan komme...
IdaC Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Jeg fant mange fine hvite/kremfarget vesker i vanlig veskebutikk til 100-300 kr. Ser ingen vits i å betale 500 for disse, bare fordi de kaller det "brudevesker".
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Jeg fant mange fine hvite/kremfarget vesker i vanlig veskebutikk til 100-300 kr. Ser ingen vits i å betale 500 for disse' date=' bare fordi de kaller det "brudevesker".[/quote'] Man trenger jo ikke kjøpe en dyr "brudekjole" heller... kan jo alltids kjøpe en hvit/kremfarget kjole på H&M.. Smaken er (heldigvis) som baken!
Arwen Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Den eneste jeg likte av de veskene var denne. Og denne var vel så fjernt fra min smak som man omtrent kan komme... Kunne ikke vært mer enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå