Gå til innhold

Ebay tester, rosa. (One step?) Skyggestreker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har noen tynne strimmel tester fra ebay, kinesiske tror jeg. Rosa, og innbiller meg det er one step.

Uansett, vanlig med skyggestreker på disse?

Tror jeg er 6 dpo bare i dag, men er blitt helt testegal. testa siden 2 dpo(!) siden jeg ikke var 100% på el denne mnd. Men mest sannsynlig er jeg 6 dpo i dag. Uansett, aldri fått skyggestrek på de, heller ikke etter tidsfrist. Men nå har jeg tatt to stk, som ca 30 min etter fristen, har fått en svak,svak strek. Litt vanskelig å se farge, men synes det er rart at to stk skal få det, og ikke de andre fra samme pakke? tenker at det ant MÅ være skygge, siden jeg jo bare er 6 dpo..Er vel ikke mulig med nok hcg så tidlig uansett?

Anonymkode: 47655...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i ALLE dager tester du 2 dpo? Jeg vet det er sinnsykt vanskelig å vente, men jeg skal love deg at tiden går MYE saktere om du tester fra så tidlig, fordi da tenker du på det hele tiden! Jeg tenker ikke en gang på graviditetstester eller noe før 7-8-9  dager etter el, og selv denne lille uka fram til mens er forferdelig lang. Siden du tester fra så tidlig, regner jeg ikke med dere har prøvd så lenge. Det kommer i såfall til å bli en slitsom prosess om du tenker på det konstant. Anbefaler deg å stresse ned litt, og prøve å fylle dagene med noe annet☺️ 

Masse MASSE lykke til med prøvingen ❤️

• Liker 1
Gjest Theakri
Skrevet

Jeg bestilte også billigtester fra ebay denne mnd, de er også rosa og fra kina! jeg fikk skyggestrek på ALLE mine tester etter tidsfristen, så vi har sikkert samme! jeg fikk tanta på besøk og var ikke gravid.. men håper ikke det er tilfelle for deg. masse lykke til :kghjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...