AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg føler meg litt tom for energi for tiden og lurer på hvilke multivitaminer dere har best erfaring med. Anonymkode: f1f9e...93f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Anbefaler heller at du spiser mer grønnsaker o.l hvis du har lite energi. Du trenger ikke ta multivitamin dersom du spiser sunt og variert, for da mangler du nok ingen vitaminer og mineraler. Dersom du mistenker at du mangler noe bør du ta blodprøve. Det du kan ta er tran. Det er veldig bra for kroppen. Synes du det er vanskelig å spise mye grønnsaker kan du juice. Sånn som i stad var jeg veldig trøtt, og så laget jeg en grønnsaksjuice og så er jeg full av energi igjen. Blåbærekstrakt kan og hjelpe på energi. Kan kjøpes på apoteket. Anonymkode: d7f5d...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Jeg vil frafåde deg å ta kosttilskudd uten å ha hørt med legen om du faktisk trenger det. Det er IKKE slik at jo mer vitaminer og mineraler, jo bedre. Det er mange vitaminer og mineraler det er like farlig å ta for mye av som å ta for lite. Lite energi trenger ikke ha noe med lavt inntak av vitaminer/mineraler. Hør heller med legen. Sov ekstra, spis sunt, få dagslys og mosjon, og ikke ta kosttilskudd uten at en lege har sagt det er ok. Anonymkode: 23d84...db1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg litt tom for energi for tiden og lurer på hvilke multivitaminer dere har best erfaring med. Anonymkode: f1f9e...93f Da ville jeg satset på B-komplex. Anonymkode: 49f30...1e9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Ville forhørt meg med lege først og eventuelt ta flere ulike blodprøver for å se om det enten er mangler eller noe annet som forårsaker trøtthet Anonymkode: dc094...fd4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Først og fremst: det blir bare mindre og mindre næring i frukt og grønt, da jordsmonnet er overbelastet, og da det er mindre næring der blir det også det i det som vokser der. Men mange dekker godt med å spise fornuftig, det er fint mulig. Men de nivåene som er anbefalt i Norge er ikke nødvendigvis de optimale for å føle seg på topp. Jeg hadde ingen mangler, men tar litt forskjellig og merker stor forskjell! Men førsteprioritet er absolutt å sjekke at alt er som det skal være hos legen. Å ta tilskudd som er fremstilt naturlig er lurt, og i flytende form er også best for opptak i tarmen, men tabletter og slikt er også bra. Anonymkode: 4de84...c6b 2
Gjest Trex90 Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Hei. jeg vil anbefale Olimp sin multivitamin. den er den kraftigste på markede men er egentlig ment for idrettsmenn. det er nok noe av det beste du kan få. hadde tatt udos choice ved siden av. de to er et must uansett om du trener eller ikke. føler du deg slapp så kan du ta blodprøve hos legen. kan godt hende du har hormonubalanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå