Gå til innhold

Han kommer for fort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i to måneder nå og alt er veldig fint. Problemet er at han kommer alt for fort. Jeg kan ikke ta han nedentil under forspill for han er redd for å komme, og når vi har sex kommer han før vi i det hele tatt har begynt. Det er snakk om at han kommer før den er halvveis inni meg. Er det noen som vet hvorfor det er slik å hva jeg kan gjøre? Når han sa han kom fort tenkte jeg kanskje ett minutt men her er det snakk om sekunder. 

Anonymkode: 4157f...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greier han komme 2 ganger under samleiet? Evt hva med at han tar seg en runk en gang i løpet av dagen før sex.

• Liker 1
Skrevet

Sug han først, og så pul?

Skrevet
1 minutt siden, herremann skrev:

Greier han komme 2 ganger under samleiet? Evt hva med at han tar seg en runk en gang i løpet av dagen før sex.

Nei det klarer han ikke, når vi er ferdig bare sovner han. 

1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Sug han først, og så pul?

Det går heller ikke da han kommer med en gang og nekter meg for han er redd for å komme fort :icon_frown: 

Skrevet

mange menn strammer musklaturen rundt penis under sex. penisen blir hardere og det føles bedre, men man kommer mye raskere. gjør han dette?  evt få han til å slappe av og ikke stramme musklaturen der.

Skrevet
4 minutter siden, -cecilie skrev:

Nei det klarer han ikke, når vi er ferdig bare sovner han. 

Det går heller ikke da han kommer med en gang og nekter meg for han er redd for å komme fort :icon_frown: 

Tror du må finne deg en ny mann da.

AnonymBruker
Skrevet

Han kan gjøre knipe øvelser, og øve seg på å holde orgasmen tilbake. 

Anonymkode: 35534...c2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han må jo jobbe for det! Vil han ikke det så er han ikke verdt det. Han må pause seg selv, vente og trene opp utholdenheten. Feks. i måten han runker på. Det tar lang tid, og ja det er en kjempejobb, men sliter man så fælt så må man gjøre det for å få et tilfredsstillende sexliv. 

Anonymkode: d700e...791

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump han og finn deg en ekte mann.

Anonymkode: 7c0a5...1df

• Liker 1
Gjest OxBall
Skrevet

Be han ta seg en ronk noen timer før du skal pule han. Da bør han holde ut litt lenger enn noen sekunder. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du gidder. Det finnes masse menn uten problemer og bagasje. Har du virkelig lyst på et oppussingsprosjekt?

Anonymkode: f6509...63d

• Liker 1
Skrevet

Kommer han virkelig så fort runker/du suger du han med en eneste gang før dere skal ha sex. Så kan dere kose, han kan fingre/slikke deg. Så kan dere ha sex. Evt kan du runke han/suge han 1 time før sex. Da bør han være klar igjen.

• Liker 2
Skrevet

Her var det mange tragiske råd, ikke alle vel å merke, men problemet hans er psykisk, prestasjons angst, det kan utspille seg ved at man sliter med å få ereksjon(gjelder ikke din kar) eller man kan feks slite med å komme(gjelder ikke din kar)

Kan også miste ereksjonen under sex(gjelder ikke din kar) MEN han kommer for fort, dette er fordi han er stressa og ikke komfortabel enda, dette kan bli bedre ved at blir tryggere på deg, at han vet at hvis han kommer så er det ikke farlig(han kan gjøre ting med deg når han er "ferdig")

Som noen andre skrev tidligere, lære seg når han føler at han kommer, så han stopper, slapper av, lar ting roe seg ned, før han setter i gang igjen.

Skjønner at det kan bli vanskelig når han kommer før han rekker å dytte den helt inn, men et sted må han starte.

For at du skal få mest ut av dette, så be han om å gå ned på deg først, slikke, fingre osv til du kommer eller føler at det er nok, så kan komme så mye han vil.

Snakk med han og fortell at det gjør ikke noe at han kommer fort, at dette kan dere jobbe sammen om, sørg for at du ikke viser med følelser og ansikts uttrykk at det var kjipt at han kom fort, ikke noe dreper selvtillit mer enn det.

Da jeg var ung så slet jeg også, ikke så gale som han her, men det gikk alt for fort i svingene. Ting tar tid.

Lykke til.

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Send han til meg, jeg kommer også med engang jeg blir penetrert. Så glad for at menn aksepterer det og bare elsker det.

Synes nesten synd på menn som må prestere hele tiden og holde ut.

Han kan da vel bare bruke fingre og tunge på deg etterpå da? Eller slikke  deg til orgasme først?

Om du viser misnøye over at han kommer fort, så kan det bli verre,

Tenk om han ikke kom i det hele tatt? Da hadde man lurt på om han tente på oss osv.. :P

Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Send han til meg, jeg kommer også med engang jeg blir penetrert. Så glad for at menn aksepterer det og bare elsker det.

Han kan da vel bare bruke fingre og tunge på deg etterpå da? Eller slikke  deg til orgasme først?

Tenk om han ikke kom i det hele tatt? Da hadde man lurt på om han tente på oss osv.. :P

Kan jeg også ta meg en tur... Hehe

Men sant det du skriver. Er liksom ok veien om jenta aldri kommer. Men døden motsatt vei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Pass godt på deg selv. Du er et sjelden spesimen.

Anonymkode: 64276...cb3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så slemt å skrive at hun skal dumpe han og finne seg en ekte mann! Dette er ikke noe han kan noe for.

Selvfølgelig kjipt, men det finnes metoder å trene det på, det er kanskje verdt et forsøk i det minste?

Kjæresten min bruker meget lang tid på å komme og klarer bare å komme når jeg rir han veldig fort. I begynnelsen trodde jeg at det hadde noe med meg å gjøre, mens nå gjør det meg ingenting. Det plager ikke han og han trenger ikke å komme hver gang heller.

alle er forskjellige, både kvinner og menn. 

Anonymkode: b4f3f...ef2

• Liker 1
Skrevet
Den Friday, May 27, 2016 at 22.58, Mysticgirl skrev:

Om alle kunne vært som deg ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 27.5.2016 at 0.13, bjone skrev:

Kan jeg også ta meg en tur... Hehe

Men sant det du skriver. Er liksom ok veien om jenta aldri kommer. Men døden motsatt vei

Den 27.5.2016 at 0.37, AnonymBruker skrev:

Pass godt på deg selv. Du er et sjelden spesimen.

Anonymkode: 64276...cb3

2 timer siden, Ragnar89 skrev:

Om alle kunne vært som deg ;)

Takk, snille dere :kghjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...