Arwen Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Vet at jeg ikke kan bruke smileyene fra smileycentral på msn hvis ikke den jeg snakker med også har de innstalert, men gjelder det samme på mail eller ser alle de da?
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Det har jeg faktisk ikke tenkt på - men jeg har i hvertfall brukt smileyene i mail...kanskje det bare var jeg som fikk gleden av dem, da! Men du - både smileysentralen og hotbar forsvant glatt da jeg sjekka og sletta alt av spyware på maskinen min...Bare sånn at du vet det. K
Polly Ester Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Hvis du ønsker å sende smileys i mail, kan du jo bruke IncrediMail. Der kan du få mange forskjellige bakgrunner, masse smileys og bokstaver som hopper og slike ting. :-)
Polly Ester Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 På det mailprog har ikke jeg vært plaget av spyware... dette er et program som er gratis, men du kan velge å kjøpe det... jeg har ikke hatt spyware - og det beste er vel at jeg nesten ikke har hatt spam heller... tror kanskje det har noe med mailklienten å gjøre - uten at jeg vet det sikkert...
jordbær Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Problemer med spyware, da? K Spyware sender ut info om hva du gjør på PC-en din og hvor du surfer på internett. Det opptar også masse ressurser og PC-en din vil gå tregt.
Arwen Skrevet 1. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2004 Jeg lastet det ned for moro-skyld fordi pcen vår er klar for utskifting - vet det ikke er noe bra program med tanke på spyware. Bruker Opera og har ikke fått noe spyware annet en smileycentral - og det har jeg jo lastet ned frivillig. bryr meg ikke mer om hva som skjer med denne pcen her - søppel :evil:
Polly Ester Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 Jeg har som sagt ikke hatt noe spyware med IncrediMail, men jeg tror programmet bruker endel systemressurser... beklager at jeg glemte å skrive det i stad. Men, hvis du ikke liker det, så er det ikke noe problemer å avinnstallere det. Jeg syns IM er ganske kult, da... med lyder og flash og slikt... men jeg sender ikke så ofte mail, så det var litt unødvendig for meg å ha det. Jeg prøvde å legge inn SmileyCentral, men jeg fikk det ikke til med Opera, jeg... måtte bruke IE, fikk jeg beskjed om...
Arwen Skrevet 1. november 2004 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2004 Jeg har som sagt ikke hatt noe spyware med IncrediMail, men jeg tror programmet bruker endel systemressurser... beklager at jeg glemte å skrive det i stad. Men, hvis du ikke liker det, så er det ikke noe problemer å avinnstallere det. Jeg syns IM er ganske kult, da... med lyder og flash og slikt... men jeg sender ikke så ofte mail, så det var litt unødvendig for meg å ha det. Jeg prøvde å legge inn SmileyCentral, men jeg fikk det ikke til med Opera, jeg... måtte bruke IE, fikk jeg beskjed om... Skal prøve incredimail på den nye pcen jeg - høres morsomt ut. Hvis den bruker mye systemressurser tror jeg ikke pcen min tåler det
Polly Ester Skrevet 1. november 2004 #11 Skrevet 1. november 2004 Det er ganske morsomt, ja... Og så har de bakgrunner for omtrent hver eneste følelse som finnes; glede, forelskelse, kjærlighet, sorg, sinne, sjalusi, beklagelse - you name it... Og så kan du velge å legge ved lyder; kysselyder, dyrelyder og ellers hva du måtte ønske... Ganske kult, ja... Og når du får mail sier programmet ifra på den måten du vil, f.eks en postkasse som snurrer rundt og sier You got mail...
Arwen Skrevet 1. november 2004 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2004 Så utrolig morsomt. Elsker sånt masse greier.
Arwen Skrevet 1. november 2004 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2004 klarer jo ikke å dy meg så må laste det ned nå jeg
Laban Skrevet 1. november 2004 #14 Skrevet 1. november 2004 Ikke gjør det!! :o Bare masse problemer og tull med smiley central!! Fysj og huff og humbug alt sammen.
Arwen Skrevet 1. november 2004 Forfatter #15 Skrevet 1. november 2004 Ikke gjør det!! :o Bare masse problemer og tull med smiley central!! Fysj og huff og humbug alt sammen. lastet ikke ned smileycentral (den ligger her allerede) men incredimail
jordbær Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Incredimail var ganske underholdende, ja. Men gleden varte jo ikke så lenge, iom at jeg har en ting mot å sende ut e-post i noe annet format enn ren tekst;) (HTML-E-poster er fyyy)
Dru Skrevet 1. november 2004 #17 Skrevet 1. november 2004 (HTML-E-poster er fyyy) Spamfiltre har en tendens til å poffe HTML-mail
Arwen Skrevet 1. november 2004 Forfatter #18 Skrevet 1. november 2004 Incredimail var ganske underholdende, ja. Men gleden varte jo ikke så lenge, iom at jeg har en ting mot å sende ut e-post i noe annet format enn ren tekst;) (HTML-E-poster er fyyy) Komme rjo lit an på hvem man sender til da
maki Skrevet 1. november 2004 #19 Skrevet 1. november 2004 Our definition is any software that installs on your computer without your knowledge or consent. Any software that installs other software without your knowledge or consent. Read the FULL EULA of products like HotBar, SmileyCentral (AKA MyWay, AKA FunWebProducts) and don't believe every "No Spyware!" you see. Sometimes companies merely take advantage of the many definitions of spyware to make empty promises. Be careful. fra: Spyware: The Bane of The Internet
jordbær Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 Ja, det er mulig, Arwen;) Men mange av vennene mine bruker tekstbaserte e-postklienter. Så det tar seg ikke så godt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå