Teardrop Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 (endret) Jeg er i dag 10 dager dpo, og det er 3 dager til mensen. (hvis den kommer) Håper jo at mensen IKKE kommer om 3 dager når den egentlig er forventet! Tok en test i dag, den var negativ! Var ikke antydning til strek engang, det var kritthvitt! Var det kanskje litt for tidlig å teste selvom det bare er 3 dager igjen? Har hatt litt strekk og boblefølelse, men det kan hende jeg pleier å ha det etter egglløsning uten å ha lagt merke til det før nå? Hadde noe som kan ha vært festesmerter for et par dager siden, da kjente jeg ihvertfall noe jeg ikke har kjent noen gang før. Endret 26. mai 2016 av Teardrop
emhanse Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 19 minutter siden, Teardrop skrev: Allikevel feg fikk negativ test. Skal så klart teste hver morgen frem til mens. Håper jeg er gravid! Hadde bare ebaytest, men de er vel like sikre som de andre? Ja de skal vel være det? Men noen tester er mer sensitive enn andre, jeg har ingen erfaring selv med de fra ebay. Er jo ikke uvanlig å teste negativt 10 dpo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå