AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Hva tenker dere om det å vasse rundt i t-skjorte og undertøy i leiligheten når man bor to jenter sammen? Og sitte slik med pledd osv i sofaen? Anonymkode: 3a26a...c24
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 *Mente lang nattskjorte, ikke t-skjorte. Anonymkode: 3a26a...c24
HomelessIcecream Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 PERSONLIG opplever jeg det som ubehagelig, ikke feil eller teit, hadde ikke blitt sint eller noe sånt, men jeg hadde syns det var ubehagelig fordi jeg ikke behøver å se en person i truser i det jeg lager min frokost. Pysj, usminket, med hår i alle kanter har jeg ikke noe problem med. men nå ser jeg at ts skriver nattskjorte,og da syns jeg det er greit. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Helt normalt. Vi gikk til og med rundt nakne til tider. Er noen år siden jeg bodde i kollektiv, vet ikke om tidene har forandret seg? Synes likevel det er helt greit, er jo ikke noe du ikke har sett før. Anonymkode: 05fe1...fd0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt greit det. Anonymkode: a807c...1a5 1 minutt siden, HomelessIcecream skrev: PERSONLIG opplever jeg det som ubehagelig, ikke feil eller teit, hadde ikke blitt sint eller noe sånt, men jeg hadde syns det var ubehagelig fordi jeg ikke behøver å se en person i truser i det jeg lager min frokost. Pysj, usminket, med hår i alle kanter har jeg ikke noe problem med. men nå ser jeg at ts skriver nattskjorte,og da syns jeg det er greit. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt. Vi gikk til og med rundt nakne til tider. Er noen år siden jeg bodde i kollektiv, vet ikke om tidene har forandret seg? Synes likevel det er helt greit, er jo ikke noe du ikke har sett før. Anonymkode: 05fe1...fd0 Okei, takk for svar Husket tilbake til ei jeg bodde med før. I starten av tiden vi bodde sammen så gikk jeg ut i stua og satt meg i sofaen med nattskjorte (og undertøy). Nattskjorta var selvsagt av den typen som rekker ned til lårene. Hun fikk et ansiktsuttrykk som om hun syntes det var ekkelt, men sa ikke noe til meg. Det ga meg bare et veldig ubehag. Men nå har jeg store mistanker om at hun var/er psykopat, så jeg vet ikke helt (ikke at dette er grunnen til at jeg tror det) Anonymkode: 3a26a...c24
Martine-1337 Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det å vasse rundt i t-skjorte og undertøy i leiligheten når man bor to jenter sammen? Og sitte slik med pledd osv i sofaen? Anonymkode: 3a26a...c24 Hvis begge er rotekopper slipper man til slutt opp for rene klær og begynner å skylde på hverandre, man får aldri vasket gulvet fordi det alltid er dekket av skitne/rene klær. Hvis en er ordensmenneske og den andre rotekopp kommer ordensmennesket til å få høyt blodtrykk fordi rotekoppen roter så fælt. Hvis begge er ordensmennesker går det nok greit å bo sammen, men man går glipp av det meste som er morsomt fordi man bruker masse energi på å holde det ryddig.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, Martine-1337 skrev: Hvis begge er rotekopper slipper man til slutt opp for rene klær og begynner å skylde på hverandre, man får aldri vasket gulvet fordi det alltid er dekket av skitne/rene klær. Hvis en er ordensmenneske og den andre rotekopp kommer ordensmennesket til å få høyt blodtrykk fordi rotekoppen roter så fælt. Hvis begge er ordensmennesker går det nok greit å bo sammen, men man går glipp av det meste som er morsomt fordi man bruker masse energi på å holde det ryddig. Eh, dette handlet vel ikke om rot/orden, men om det å gå i nattskjorte/lang t-skjorte og undertøy i stua Anonymkode: 3a26a...c24 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 Jeg ville ikke hatt problemer med at hun gikk slik til/fra badet, ei heller om hun stod på kjøkkenet og lagde mat i det antrekket. Men jeg ville blitt litt uvel om hun satte seg ned i fellessofaen vår eller på kjøkkenstolene. Da hadde jeg håpt hun hadde tatt med seg pleddet fra eget rom og at denne var tullet rundt henne. Anonymkode: ce634...2b3
Martine-1337 Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, dette handlet vel ikke om rot/orden, men om det å gå i nattskjorte/lang t-skjorte og undertøy i stua Anonymkode: 3a26a...c24 Hmm ja gjorde vel det. Det er da vel helt ok skulle jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #11 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke hatt problemer med at hun gikk slik til/fra badet, ei heller om hun stod på kjøkkenet og lagde mat i det antrekket. Men jeg ville blitt litt uvel om hun satte seg ned i fellessofaen vår eller på kjøkkenstolene. Da hadde jeg håpt hun hadde tatt med seg pleddet fra eget rom og at denne var tullet rundt henne. Anonymkode: ce634...2b3 Men hvis skjorta dekker rumpa og ned til lårene, hvorfor ville du da blitt uvel? Anonymkode: 3a26a...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå