Gå til innhold

Flere som har mistet sin bestevenninne pga hun har fått seg kjæreste og nytt nettverk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes dette er skikkelig trist :( Jeg savner henne, men hun kunne ikke brydd seg mindre. Men det er vel sånt som skjer når man får nytt nettverk og man glemmer sine gamle venner. 

Vi var bestevenner gjennom hele barneskolen, ungdomskolen og på VGS.Etter VGS flyttet hun til Australia for å studere. Da hun kom tilbake 1 år senere, var alt forandret. Hun møtte en gutt der nede som bodde 1 time herfra. Hun flytter ditt og får nye venner. Hver gang jeg har spurt om vi skal finne på noe,  så blir jeg avvist. Til slutt gadd jeg ikke mer og har ikke hørt noe fra henne på 6 måneder. Jeg kan ikke prøve å holde liv i vennskapet alene. Det må gå begge veier. 

Jeg fikk vite av en felles venn hun var gravid og hun har ikke sagt det til meg. Jeg ble så skuffet. Sendte en gratulasjon og fikk bare takk til svar.

Jeg savner henne mye. Vi har hatt det så gøy sammen og har gode minner. Bare synd vi har sklidd fra hverandre og ting er blitt som det har blitt. Det er sårt, men gidder ikke å be på mine knær. Å finne en ny bestevenninne er helt umulig. Har kun noen løse venninner her og der. 

Flere som har mistet sin bestevenninne? 

Anonymkode: b6d97...99e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært i akkurat samme situasjon da jeg mistet barndomsvenninnen min, hun flyttet vekk også hørte jeg omtrent aldri noe mer fra henne - selv om jeg tok kontakt.

Det er trist, men av og til så vokser man bare bort fra hverandre, og da veldig ofte i slike situasjoner når man flytter vekk, får seg kjæreste og nytt nettverk.

Jeg fikk en ny bestevenn, selv om jeg trodde at jeg aldri kom til å få en ny siden det er noe som tar tid og at det ikke er lett, men ha troen! Lykke til, du er ikke alene om å ha opplevd dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg "mistet" min også etter 15 år som nære venner. Hun fikk barn, og jeg flyttet utenbys for å studere. Prøvde å holde mye kontakt ellers og alltid si ifra når jeg kom hjem i helger og ferier men fikk plutselig ingen respons.. det er trist, men man må bare gå videre. Jeg orket ikke å ta initiativ bare for å bli avvist gang etter gang, så jeg ble presset til å danne meg et nytt nettverk, og nå har jeg to andre veldig nære venninner. 

Du får deg nok andre nære venninner, ikke mist håpet på det :) 

Anonymkode: bb29d...d9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å miste en bestevenn eller en god venninne når de får seg kjæreste og nytt nettverk. Folk har en tendens til å glemme sine gamle venner når nye dukker opp.

Jeg mistet min bestevenninne for 2 år siden. Hun fikk mann og barn. Var bare 19 år da hun ble gravid. Så klart blir ting annerledes når man får mann og barn, men hun hadde aldri tid til meg lenger og var alltid sammen med de. Hele tiden. Jeg gadd heller å spørre mer for jeg ble bare avvist. Så kontakten ble mindre og mindre og nå snakker vi ikke sammen. Det er kjipt, men sånn er det. 

Endret av Linnpinn9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da hun gikk fra mannen i fjor høst så prøvde hun å bli venninna mi igjen. Gikk ikke det, 15 år siden vi sist var venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Ja, men da hun gikk fra mannen i fjor høst så prøvde hun å bli venninna mi igjen. Gikk ikke det, 15 år siden vi sist var venner. 

Typisk når de blir single, så kommer de krypende tilbake og vil være venner igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Linnpinn9 skrev:

Typisk når de blir single, så kommer de krypende tilbake og vil være venner igjen. 

Nemlig, men det går ikke med meg det da, hvertfall ikke etter 15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mistet min da hun fikk mann og barn. Vi bor i samme by. I fjor sendte hun ikke en gang melding på bursdagen min, så nå gidder jeg ikke ta initiativ lenger.

Anonymkode: 52d22...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...